حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان حاوی پیام تداوم استقلال طلبی ایران است
کد خبر: 3761323
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان حاوی پیام تداوم استقلال طلبی ایران است

گروه سیاسی- رییس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد سنندج، حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی را پر شور، گسترده و حماسی دانست و گفت: این حضور حاوی پیام تداوم استقلال‌طلبی، ادامه راه انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی است.

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان حاوی پیام تداوم استقلال طلبی ایران است

مرتضی خسروپناه، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی پر شور و گسترده و حماسی است و حاوی پیام تداوم استقلال طلبی، ادامه راه انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی است.
وی افزود: دنیای امروز، دولت مردان ملت هایی که بیدارند و جهانداران باید سیاست های خود را بر اساس خواسته های مردم تغییر دهند و مردمی شوند.
رییس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد سنندج، با اشاره به اینکه اقتدار کشورهای مطرح در دنیا به واسطه علم و تکنولوژی آنهاست، عنوان کرد: متاسفانه فضای بین‌المللی، فضایی زورگویی است چرا که فرهنگ آنها زورگویی و توحش است، لذا حضور حماسی مردم بعد از تحریم‌های اعمال شده و تحریم‌های پیش رو قابل تقدیر و تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه آمریکا روز گذشته از بسیاری از تحریم‌ها عقب نشینی کرد و این نشان می‌دهد که معادلات جهانی تک عاملی نیست، بیان کرد: حذف و یا ضعیف شدن حضور ایران از صحنه فروش نفت، قطعا بر افزایش قیمت جهانی نفت تأثیرگذار خواهد بود و این در حالی است که آمریکا خود یک کشور خریدار نفت است.
خسروپناه عنوان کرد: اجلاسیه کشورهای مسلمان که در ترکیه صورت گرفت یکی از راهکارهای مبادله برای حضور جهانی بوده که حذف دلار و تبادل تجاری با پول ملی راهکار ارائه شده در این جلسه بوده است و این نشان دهنده تأثیرات تحریم‌هاست که ما به دنبال راهکار برون رفت سلطه دلار هستیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل تمام کشورهای دنیا مشکل سلطه دلار است، یادآور شد: نهضت حذف سلطه دلار در دنیا در حال شکل گیری است و امیدواریم که در این راستا خبرهای خوبی بشنویم.
انتهای پیام

captcha