مردم در 13 آبان غلبه منطق قرآن بر استکبار را نشان دادند
کد خبر: 3761326
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

مردم در 13 آبان غلبه منطق قرآن بر استکبار را نشان دادند

گروه سیاسی ــ دبیر کنگره 5400 شهید استان کردستان گفت: در روز 13 آبان، امت اسلامی ایران برای همیشه تاریخ ابهت آمریکا را فرو ریختند و در چنین روزی به تمام دنیا نشان دادند که منطق قرآن بر منطق استکبار غلبه دارد.

مردم در 13 آبان نشان داد که  منطق قرآن بر منطق استکبار غلبه دارد

ابراهیم حسینی، دبیر کنگره 5400 شهید استان کردستان در جاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در روز 13 آبان، امت اسلامی ایران برای همیشه تاریخ ابهت آمریکا را فرو ریختند و در چنین روزی به تمام دنیا نشان دادند که منطق قرآن بر منطق استکبار غلبه دارد.
وی با اشاره به این نکته که براساس فرموده قرآن استکبار همیشه مکر و حیله دارد، افزود: ملت ایران بر اساس منطق قرآن در مقابل قدرت امپراتوری آمریکا ایستادند و لانه جاسوسی را اشغال کردند و این به منطقی برای مستضعفان در دنیا تبدیل شد تا بتوانند استقلال‌طلبی خود را پیش ببرند.
دبیر کنگره 5400 شهید استان کردستان عنوان کرد: امروز بعد از 40 سال دیدیم که امپراتوری آمریکا روز به روز ضعیف‌تر می شود و این ضعیف شدن بر اساس یک اصول و منطق است نه بر اساس شعار.
وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که آمریکا در همه حوزه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به طور مستقیم به صحنه آمده و این دلیلی بر اضمحلال قدرت بزرگ آمریکاست و هرچه طی 40 سال گذشته علیه انقلاب ما توطئه کرده شکست خورده است.
حسینی عنوان کرد: امروز حضور گسترده مردم تداعی کننده اشغال لانه جاسوسی است و نشان می دهد که روحیه استکبار ستیزی و استقلال طلبی مردم همواره در حال توسعه است.
وی بیان کرد: امروز حضور پر شور ملت ایران پیام بزرگی دارد وتاریخ ثابت کرده است که این مردم زیر بار ذلت و استکبار نرفته و نخواهند رفت.
دبیر کنگره 5400 شهید استان کردستان خاطرنشان کرد: آمریکا اگر اکنون به جنگ اقتصادی با ما آمده در این جبهه نیز به طور یقین شکست خواهد خورد، اکنون نیز علایم آن پیداست و اکثر قریب به اتفاق کشورهای دنیا از توطئه اقتصادی آمریکا پیروی نکرده اند.
وی با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم استقلال و عزت خود را حفظ کنیم، مشکلی در آینده اقتصادی نخواهیم داشت یادآور شد: باید در برابر توطئه اقتصادی دشمن بایستیم و یقین داشته باشیم که این توطئه نیز در مقابل منطق قران شکست خواهد خورد.
انتهای پیام

captcha