تهدید و تحریم خللی در اراده ملت ایران وارد نمی‌کند
کد خبر: 3761334
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

تهدید و تحریم خللی در اراده ملت ایران وارد نمی‌کند

گروه سیاسی ــ معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم با حضور و پشتیبانی خود از نظام و دستاوردهای آن دفاع کرده و اجازه نداده‌اند تهدید و تحریم خللی در اراده آنها وارد کند.

تهدید و تحریم خللی در اراده ملت ایران وارد نمی‌کند

حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان سرکردگان آمریکاست و نشان می‌دهد که ملت ایران پای انقلابشان ایستاده‌اند و در مقابل توطئه‌ها و تحریم‌ها کوتاه نخواهند آمد.
وی افزود: حضور مردم کردستان در راهپیمایی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه ما موج عظیمی از مردم استان را امروز شاهد هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: با توجه به اعلام ترامپ برای اعمال تحریم علیه کشورمان، امسال 13 آبان ما متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و ما امروز آمده‌ایم که یک صدا از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.
وی با بیان اینکه 13 آبان اکنون به روز استواری ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده است، اعلام کرد: وحدت مردم و مسئولان بهترین راه ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار است.
معاون استاندار کردستان یادآور شد: در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، مردم با حضور و پشتیبانی خود از نظام و دستاوردهای آن دفاع کرده و اجازه نداده اند، تهدید و تحریم خللی در اراده آنها وارد کند.
انتهای پیام

captcha