سیره استکبارستیزی نقشه راه ملت ایران است
کد خبر: 3761339
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

سیره استکبارستیزی نقشه راه ملت ایران است

گروه سیاسی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: سیره استکبارستیزی و ضد طاغوتی همواره نقشه راه ملت مسلمان ایران بوده و هیچ‌گاه هم از آن دست بر نمی‌دارد.

سیره استکبارستیزی نقشه راه ملت ایران است

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ایام های ملی که در جمهوری اسلامی به صورت نماد درآمده‌اند هیچ کدام بدون حکمت وفلسفه نیستند.
وی با اشاره به اینکه هرکدام از این نمادها معنای خاص خود رادارد، افزود: روز قدس، نهم دی، ۲۲ بهمن و۱۳ آبان هرکدام در استحکام نطام مقدس جمهوری اسلامی نقش ماندگاری داشته‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اعلام اینکه راهپیمایی روز ۱۳ آبان هم معنا و پیام‌های مهمی در جهان سیاست دارد، بیان کرد: یکی از پیام‌های ۱۳ آبان مبارزه با طاغوت واستکبار بوده که این امر یکی از مؤلفه‌های اصلی مبارزه ملتی است که براساس آموزه‌های دینی و قرآنی قیام کرد و ملت ایران این امر را از پیشوای خود حضرت رسول اکرم (ص) گرفته است.
وی اعلام کرد: این سیره استکبارستیزی و ضد طاغوتی همواره نقشه راه ملت مسلمان ایران بوده وهیچگاه هم از آن دست بر نمی‌دارد.
حجت‌الاسلام کرمی عنوان کرد: امروزه آمریکا و اسرائیل به عنوان نمادهای طاغوت واستکبار هیچ وقت با امت اسلامی ما سر سازگاری نخواهند داشت وتحت هیچ شرایطی هم دست از توطئه علیه ما بر نخواهند داشت واین مساله را مردم ما به خوبی درک کرده‌اند.
وی بیان کرد: علیرغم فشارها و تحریم‌های ظالمانه‌ای که برای تسلیم ملت ایران روا می‌دارند اما مردم ما همچنان با اعتقاد و باور به سیاست‌های نظام اسلامی در مقابل این نامردی‌ها مقاومت می کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: هرسال در روز ۱۳ آبان ماه مردم مصمم‌تر از سال قبل در خیابان‌ها حضور پیدا کرده واز طاغوت و فرعونیان اعلام انزجار می‌کنند.
وی یادآور شد: پیام دیگر راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام پشتیبانی و وفاداری مردم از جمهوری اسلامی است، به طوریکه علیرغم همه مشکلات به وجود آمده بلی نظام اسلامی مردم همچنان به رهبرشان که با صداقت و دلسوزی و نیت پاک با آن‌ها گفتگو می کند، اعتماد دارند و به او لبیک می‌گویند.
انتهای پیام

captcha