جوانان ایران پیش‌قراولان عرصه عزت‌مداری و استکبارستزی هستند
کد خبر: 3761343
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

جوانان ایران پیش‌قراولان عرصه عزت‌مداری و استکبارستزی هستند

گروه سیاسی ــ معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: جوانان پیش‌قراولان عرصه عزت‌مداری، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی هستند.

جوانان ایران پیشقراولان عرصه عزت‌مداری استکبارستزی هستند

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جوانان به عنوان پیش قراولان عرصه عزت مداری، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی هستند.
وی افزود: پیام این حضور مردمی در راهپیمایی 13 آبان برای جهانیان این است که امروز در برابر زورمداران و استکبارجهانی سرخم نکنند و عزت خود را حفظ کنند.
حجت سادات امروز را روز شکست هیمنه پوشالی دنیای غرب و جهان سلطه و استعمار دانست و بیان کرد: علیرغم توطئه‌های دشمنان روز به روز بر بصیرت و ایمان مردم مؤمن و انقلابی افزوده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این تهدیدات و هجمه‌های دشمنان هیچ اثری در ملت ایران نخواهد داشت، عنوان کرد: صلابت و عظمت ملت ایران روز به روز بیشتر خواهد شد و ملت ایران راه عزت مدارانه خود را خواهد پیمود.
معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: استقامت و مقاومت مردم انقلابی ایران زیر سایه ولایت و رهبری باعث شده که نظام سلطه از سیاست‌های خود عقب نشینی کند.
انتهای پیام

captcha