شعار «هیهات من الذله» پیام ملت ایران در برابر تحریم‌های آمریکاست
کد خبر: 3761360
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

شعار «هیهات من الذله» پیام ملت ایران در برابر تحریم‌های آمریکاست

گروه سیاسی- معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: تحریم‌های دشمنان امروز دیگر کمترین اثر را در ملت ایران دارد و ما نیز مانند امام حسین(ع) شعار «هیهات من الذله» را در مقابل این تحریم‌ها سر خواهیم داد.

شعار «هیهات من الذله» پیام ملت ایران در برابر تحریم‌های آمریکاست

حجت‌الاسلام اصغر شایسته دستجردی، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: حضور مردم و جوانان در این راهپیمایی این پیام را به جهانیان مخابره می‌کند که ملت ایران همیشه آماده بوده و روی پای خود می ایستد و استکبارستیز است.
وی افزود: پیام دیگر راهپیمایی 13 آبان به آمریکا، قدرت‌های استکباری و دیکتاتورهایی که قبل از انقلاب در ایران جا داشتند، این است که تمام توطئه‌های آنان را به راحتی خنثی شده و دیگر بین ملت ایران جایی ندارند.
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: تحریم‌های دشمنان امروز دیگر کمترین اثر را در ملت ایران دارد و ما نیز مانند امام حسین(ع) شعار «هیهات من الذله» را در مقابل این تحریم‌ها سر خواهیم داد.
وی با اشاره به عقب نشینی آمریکا از سیاست‌های اخیرش یادآور شد: حکومت آمریکا دارای اندیشکده‌هایی هستند که تمام برنامه‌های کشور ما را از جمله همین راهپیمایی 13 آبان را رصد می‌کنند و اگر حضور مردم در این مراسمات ملی پررنگ باشد، آن‌ها از سیاست هایشان عقب نشینی می‌کنند.
انتهای پیام

captcha