دستگیری پنج نفر به اتهام کلاهبرداری رایانه‌ای در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3761422
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

دستگیری پنج نفر به اتهام کلاهبرداری رایانه‌ای در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ـ دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان گفت: پنج نفر به اتهام کلاهبرداری رایانه‌ای در شهرستان‌های مانه و سملقان و بجنورد دستگیر شدند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌‎شمالی، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ایزانلو دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان اظهار کرد: تعداد پنج نفر که با جعل و کپی‌برداری از کارت‌های عابربانک و اعتباری شهروندان، اقدام به کلاهبرداری رایانه‌ای و خارج کردن وجه از حساب‌های بانکی افراد می‌کردند، در شهرستان‌های بجنورد و مانه و سملقان دستگیر شدند.
وی ادامه داد: طبق تحقیقات صورت گرفته، یکی از متهمان که جوانی 25 ساله است، به برداشت 650 میلیون ریال از حساب شکات اقرارکرده هرچند که به نظر می رسد میزان کلاهبرداری بیش ازاین مقدار باشد.
وی افزود: طبق بررسی های اولیه، این متهمان با همدستی یکدیگر در شهرستان‌های بجنورد و مانه و سملقان، تعداد 23 فقره کلاهبرداری مرتکب شده اند و علاوه بر آن در استان گلستان و شهرستان‌های کرج، مشهد و یاسوج نیز پرونده‌هایی در خصوص این موضوع برای متهمان تشکیل شده و در جریان رسیدگی قرار دارد.
ایزانلو عنوان کرد: با توجه به نتایج تحقیقات مقدماتی و مدارک بدست آمده، همه متهمان موردنظر با صدور قرار وثیقه و بعلت عجز از تودیع آن به زندان معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی تا زمان روشن شدن همه ابعاد ماجرا وهمچنین رسیدگی به شکایت همه شکات کماکان ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha