پرداخت بیش از ۵۴ میلیون تومان اجاره مسکن به مددجویان زنجانی
کد خبر: 3761446
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

پرداخت بیش از ۵۴ میلیون تومان اجاره مسکن به مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۵۴ میلیون تومان برای اجاره مسکن ۳۵۰ خانواده تحت حمایت هزینه شده است.

پرداخت بیش از 54 میلیون تومان اجاره مسکن به مددجویان زنجانیهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: کمیته امداد استان در نیمه نخست امسال 912 پروژه عمرانی خرید و یا ساخت مسکن، تعمیرات و بهسازی سرویس بهداشتی را انجام داده است و به منظور کمک به تامین اجاره بهای مددجویان مستاجر تحت حمایت کمیته امداد استان نیز مبلغ 54 میلیون 230 هزار تومان در 6 ماهه اول امسال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به منظور تامین مسکن نیازمندان هزینه شده است، گفت: 734 مورد تعمیرات، 51 مورد ساخت مسکن روستایی، 16 مورد ساخت و یا خرید مسکن شهری و 111مورد بهسازی سرویس بهداشتی  توسط کمیته امداد زنجان برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: این نهاد برای ارتقا و بهبود وضعیت اقتصادی خانوارها خدمات مختلفی ارائه می‌کند که اعطای وام قرض‌الحسنه، کمک‌هزینه ازدواج به دختران، هدیه ازدواج به پسران، کمک‌هزینه تحصیلی و خدمات مشاوره‌ای و آموزشی از جمله خدمات این نهاد به فرزندان خانواده‌ها ی تحت حمایت است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه هدف از ارائه تسهیلات سربازی به مددجویان کمک به کاهش مشکلات خانواده‌ها و توانمندسازی آنان است، تصریح کرد: در این خصوص 39 نفر از فرزندان مددجویان به نزدیک‌ترین یگان خدمتی محل سکونت خود منتقل‌ و 19مددجو نیز از کاهش تعرفه صدور کارت پایان خدمت بهره‌مند شده‌اند.
صفری اجرای طرح معافیت سربازی مددجویان به منظور کمک به وضعیت اقتصادی و توانمندسازی خانواده‌ها را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: 69 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ ماهه سال جاری از تسهیلات خدمت سربازی بهره‌مند و در این زمینه 11 نفر از خدمت سربازی معاف شده‌اند.
انتهای پیام
captcha