اعلام فراخوان هفدهمین مسابقات سراسری قرآن بیت‌الاحزان
کد خبر: 3761453
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

اعلام فراخوان هفدهمین مسابقات سراسری قرآن بیت‌الاحزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان ویژه اساتید، قرآن‌آموزان و تمامی حفاظ مرکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی بیت‌الاحزان آذرماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان در مرحله مقدماتی(داخل شعب)، شهرستانی(بین شعب) و نهایی از آذرماه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله داخلی شعب از هشتم آذرماه انجام می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات در گروه سنی زیر 12 سال در رشته‌های حفظ یک و سه جزء و ترجمه و مفاهیم به صورت کتبی و همچنین در رشته‌های حفظ 5، 10 و 20 جزء و کل در تمامی مقاطع سنی به صورت شفاهی، همچنین ترجمه و مفاهیم به صورت کتبی برپا می‌شود.
شاهسونی با تأکید بر اینکه ثبت‌ نام در این دوره از مسابقات از 19 آبا‌ن‌ماه و در پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir آغاز می‌شود، بیان کرد: این مسابقات ویژه اساتید، قرآن‌آموزان و تمامی حفاظ مرکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی بیت‌الاحزان است که هرساله به منظور تثبیت محفوظات و همچنین ارتقای سطح کیفی و سنجش میزان تسلط کادر اجرایی و قرآن‌آموزان مؤسسه است.
وی تصریح کرد: از هر شعبه و از هر رشته سه نفر به مرحله شهرستانی(بین شعب) که دی‌ماه برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند و مرحله نهایی نیز اسفندماه در شهر شیراز برپا خواهد شد. سپس طی مراسمی از برگزیدگان با اعطای هدایایی تجلیل به عمل می‌آید.
انتهای پیام

captcha