برپایی ویژه‌برنامه ‌«زمزمه ملائک» در مساجد و سراهای محله منطقه 15
کد خبر: 3761489
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
همزمان با 28 صفر انجام می‌شود؛

برپایی ویژه‌برنامه ‌«زمزمه ملائک» در مساجد و سراهای محله منطقه 15

گروه جامعه ــ سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از برگزاری ویژ‌ه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با فرارسیدن 28 صفر خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15‌، اکبر مختاری سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت جانسوز پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا‌(ع) گفت: برنامه‌های متنوعی در قالب سخنرانی مذهبی، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه و برنامه‌های مناسبتی در این ایام در سراهای محله و مساجد برپا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی‌(ع) با عنوان «زمزمه ملائک» و برگزاری مراسم سوگواری و سخنرانی مذهبی در خصوص زندگینامه امام رضا(ع) با عنوان «در سوگ ضامن آهو» در مساجد منتخب نواحی هفت‌گانه و سراهای محله از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: سراهای محله با برپایی نمایشگاه آثار هنری و محصولات فرهنگی و مذهبی و همچنین مسابقات کتابخوانی با موضوع سیره زندگی این معصومین پذیرای عاشقان خاندان عصمت و طهارت‌(ع) هستند.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 در پایان عنوان کرد: با هدف هویت بخشی سیمای بصری بنرهای تبلیغاتی با حال و هوای 28 صفر تهیه و در معابر و ساختمان‌های منطقه نصب شده است.

انتهای پیام

captcha