شرکت بیش از ۲۵ هزار قزوینی در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3761513
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

شرکت بیش از ۲۵ هزار قزوینی در پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: با درنظر گرفتن آمار اعزامی خارج از سامانه سماح بیش از ۲۵ هزار قزوینی در پیاده‌روی اربعین به کشور عراق سفر کرده‌اند.

شرکت بیش از ۲۵هزار قزوینی در پیاده‌روی اربعین

به گزارش ایکنا از قزوین، علیرضا کلانتری، مدیرکل حج و زیارت استان قزوین صبح امروز، 14 آبان‌ماه با بیان آمار شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر از استان قزوین از طریق سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند که میزان ثبت نام‌کنندگان استان در سامانه سماح نسبت به سال گذشته رشد ۴۰درصدی داشته است.
وی افزود: بیش از هزار نفر هم استانی از طریق ستاد عتبات عالیات به عراق اعزام شده اند که این تعداد نیز از ویزای اختصاصی برخوردار بوده و تعدادی از اتباع خارجی ساکن استان نیز خارج از سامانه نسبت به اخذ ویزا اقدام کرده‌اند.
این مسئول عنوان کرد: با درنظر گرفتن آمار اعزامی خارج از سامانه سماح بیش از ۲۵هزار قزوینی در پیاده روی اربعین به کشور عراق سفر کرده اند.
کلانتری در پایان با اشاره به استفاده از ویزای تقلبی گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در خود استان قزوین استفاده از ویزای تقلبی وجود نداشت، اما تعدادی از افراد در سایر شهرها و تهران ویزای تقلبی داشته و از خروج آنها از کشور جلوگیری شده بود.
انتهای پیام

captcha