قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات فارس از خلق حماسه حضور مردم در 13 آبان
کد خبر: 3761604
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات فارس از خلق حماسه حضور مردم در 13 آبان

گروه سیاست و اقتصاد ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس طی پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان قدردانی كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با صدور بیانیه‌ای از حضور دشمن‌شكن، گسترده و هوشمندانه مردم همیشه در صحنه، عاشورایی و ظلم‌ستیز استان در تماشایی‌ترین تظاهرات یوم‌الله 13 آبان قدردانی كرد.
در این پیام آمده است:‌ «تـظاهـرات 13 آبـان، امسال فریاد چهل سالۀ بی‌اعتمادی ملت ایران بر سـر آمریكا بود. تظاهرات 13 آبان، رمی جمرات دیگری علیه شیطان بزرگ، آمریكا بود.
فریادهای هیهات منا الذله و مرگ بر آمریكا در یوم‌الله 13 آبان در كران تا كران آسمان استان پهناور فارس طنین‌انداز شد كه خود نشانی از شكست تحریم‌های یك جانبه آمریكا علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و نماد قدرت نرم و وحدت كلمه ملت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
از دریچۀ دوربین‌های خبری به وضوح شاهد بودیم با اینكه 13 آبان امسال، آغاز دور جدید تحریم‌های گسترده، یك جانبه و ظالمانۀ آمریكا علیه مردم ایران بود، مردم با حضوری حماسی‌تر از سال‌های قبل، پرشورتر فریاد مرگ بر آمریكا را سر دادند.
13 آبان، امسال نشان خشم مقدس و انقلابی مردم ظلم‌ستیز فارس از استكبار جهانی و«نَه بزرگ» به آمریكای دشمن شماره یك بشریت و سیلی محكمی علیه ترامپ رئیس جمهور ابله و دولتمردان دیكتاتورش بود.
13 آبان و حضورمردمی همان ترجمان امروزی پیام راهبردی «هیهات منا الذله» حسینی و همان لعنت بر یزید زمان بود. در مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان حسینیان زمان، علیه یزیدیان دوران شوریدند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در پایان ضمن تشكر مجدد از ملت فهیم و لحظه شناس فارس به ویژه شیراز قهرمان، از تمامی مسئولان، عوامل اجرایی و دست‌اندركاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم‌الله 13آبان در سراسر استان، به ویژه روحانیت معظم بسیج، رسـانـۀ ملـی و شهرداری شیراز كه در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری واغنای افكار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعكاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند كوچك از سیل خروشان ملت، نقش اساسی ایفا كردند، تشكر و قدردانی می‌نماید و به موجب این حضور ماندگار مردمی و تاریخی، به درگاه ایزد متعال جبین شكر و جبهۀ خضوع و تواضع می‌ساید و بر دستان ملت قهرمان فارس به رسم ادب و احترام بوسه می‌زند».
انتهای پیام

captcha