مانایی انقلاب، به انقلابی ماندن نسل جدید است
کد خبر: 3761619
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

مانایی انقلاب، به انقلابی ماندن نسل جدید است

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فجر فارس با بیان اینكه اگر بخواهیم انقلاب باقی بماند، باید انقلابی بمانیم، گفت: برای انقلابی ماندن باید نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی را انقلابی تربیت كنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سجاد توکل، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فجر فارس با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: باور ما در بسیج دانش‌آموزی این است که اگر بخواهیم انقلاب باقی بماند، باید انقلابی بمانیم و برای انقلابی ماندن چاره‌ای نداریم جز اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی به مثابه نسل اول که انقلاب و جنگ را اداراه کردند، با همان روحیات باقی بمانند.
وی افزود: در مجموعه امین و انقلابی سازمان بسیج دانش‌آموزی برنامه‌هایی با موضوعات بصیرت‌افزایی، فضای مجازی و غیره طی ایام هفته بسیج دانش‌آموزی اجرا شد.
توکّل ادامه داد: در هفته بسیج دانش آموزی و در دهه استکبار ستیزی، واحدهای مقاومت ما در سراسر استان فارس، چه در مدارس پسرانه و چه مدارس دخترانه، برنامه‌های مختلفی از جمله یادواره شهدا، جشنواره «چرا مرگ بر آمریکا» و غیره برگزار کردند.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس یادآور شد: تمامی این برنامه‌ها در شیراز، به تجمع عظیم در 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی ختم شد که در حاشیه این تجمع و راهپیمایی، غرفه‌ها و نمایشگاه‌هایی با موضوعات متنوع به همت بسیج دانش‌آموزی برپا شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha