رویکرد تازه مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی برای برگزاری رویدادهای استارت‌آپی موضوع‌محور
کد خبر: 3761655
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
رحیم خاکی اعلام کرد:

رویکرد تازه مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی برای برگزاری رویدادهای استارت‌آپی موضوع‌محور

گروه اقتصاد ــ سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی اظهار کرد: امیدوارم با نگاه و رویکرد جدیدی که هفته پیش به تصویب شورای مشاوران مرکز رشد رسید، با موضوعی کردن رویدادهای استارت‌آپی، نتایج بهترى در رویدادهای استارت‌آپی «طلوع برکت» داشته باشیم.

سه‌شنبه//// مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در صدد برگزاری رویدادهای استارت‌آپی تخصصی است

رحیم خاکی، سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره حضور این مرکز در ششمین نمایشگاه «نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز» اظهار کرد: نمایشگاه ربع رشیدی در قالب هفده بخش تخصصی از دهم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز آغاز شد و دوشنبه 14 آبان‌ماه به پایان رسید.
وی ادامه داد: غرفه مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در بخش صنایع خلاق و فرهنگی این نمایشگاه قرار داشت که سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و سازمان تجاری‌سازی جهاددانشگاهی متولیان این بخش بودند.
خاکی بیان کرد: مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با طرح «تسهیل نوآوری در بازار جهان اسلام» در این نمایشگاه شرکت کرده بود که یکی از اهداف ما ارتباط با فناوران و فعالان اکوسیستم کارآفرینی و فناوری‌محور در استان آذربایجان شرقی بود.
وی ادامه داد: با توجه به برگزاری نمایشگاه‌های استانی و رویدادهای مهم ملی که در برخی استان‌ها با عناوین مختلف برگزار می‌شود و از آنجا که مرکز رشد مرکزی تخصصی در حوزه قرآنی، دینی و اسلامی است و نیاز به معرفی قابلیت‌ها و امکان ایجاد ارتباط با علاقه‌مندان با این حوزه‌ در استان‌ها وجود دارد. بنابراین تلاش می‌کنیم با حضور در نمایشگاه‌های مختلف این امکان را بیشتر فراهم کنیم.
سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم ضمن معرفی خدمات و قابلیت‌های این مرکز، برای جذب ایده‌های جدید در زمینه توسعه کسب‌وکارهای اسلامی، خصوصاً با نگاه تأمین مالی، تلاش خود را مضاعف کنیم.
خاکی با بیان اینکه به زودی در رویداد اصفهان هم حضور خواهیم داشت، اظهار کرد: امیدواریم با نگاه جدیدی که از یک هفته پیش آغاز كرديم، با موضوعی کردن رویدادهای استارت آپی، نتایج بهتری در رویدادهای استارت‌آپی طلوع برکت داشته باشیم.
وی افزود: از این پس، رویدادهای ما موضوع‌محور خواهد بود. به عنوان مثال در حوزه گردشگری با نرم‌افزار، هنرهای اسلامی و موضوعات متنوع دیگر تلاش می‌کنیم تا با حمایت سازمان‌های تخصصی و حضور اساتید متخصص هر رشته به صورت موضوعی‌تر فعالیت کنیم تا به نتایج بهتری دست پیدا کنیم، چراکه به علت تنوع موضوعات و فرصت بسیار کمی که در رویدادهای سه روزه وجود دارد این قابلیت و امکان فراهم مى‌شود که بتوانیم شاهد کیفیت لازم باشیم.
خاکی اظهار کرد: معتقدم این اتفاق خوبی خواهد بود و قطعاً آن را تا انتهای سال ادامه خواهیم داد و نتایج آن را برای سال 98 مدنظر قرار خواهیم داد. همچنین تلاش می‌کنیم با تنوع‌بخشی به نگاه‌ها و ایده‌های اجرایی در حوزه مدیریت این برنامه‌ها، برای کیفیت‌بخشی به کارگاه‌ها و رویدادهای مختلف اقدام کنیم.
سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در پایان یادآور شد: نمایشگاه ربع رشیدی تبریز نمایشگاه خوبی بود و استقبال از خدمات مرکز رشد هم مناسب ارزیابی می‌شود. علاوه بر این، ظرفیت‌های هنری، فرهنگی، فناورانه و اقتصادی درخوری هم در استان آذربایجان شرقی وجود دارد.
انتهای پیام

captcha