فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در ایلام
کد خبر: 3761742
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در ایلام

گروه فرهنگی ـ سازمان بسیج رسانه استان ایلام‌ چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌‌رسانی با هدف کمک به ایجاد فضای رقابتی ‌میان فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران برتر استان برگزار می‌کند.

فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، فراخوان این جشنواره به این شرح است: دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شاغل هستند دعوت می‌کند تا آثار برتر خود را که در فاصله 1 دی 1396  تا 1 آذر 1397  در یکی از رسانه‌های  استان ایلام  منتشر شده است را تا ١٠ آذر ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند.
شرایط شرکت در جشنواره:
آثار ارسالی باید در محدوده موضوعات «اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مقاومت و دفاع مقدس، مبارزه با آسیب ‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی باشد.
ویژه جشنواره؛نقش بسیج رسانه درجنگ نرم واربعین ،ایلام وجهادرسانه ای هم جزو موضوعات ویژه این جشنواره است.
شرکت کنندگان آثار خود را در قالب‌های «عکس، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی، فیلم کوتاه، سر مقاله، گزارش و خبر» ارسال کنند.
تمام روزنامه‌نگاران فعال در رسانه‌ها، نمایندگی نشریات و خبرگزاری‌های سراسری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استانی واهالی قلم ونویسندگان استان که دارای یکی از شرایط ذیل باشند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
فقط آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند؛ که رسانه منتشر کننده آن دارای مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات باشد.
متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش الزاما با سه اثر درجشنواره شرکت کنند.
آثار فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، مگر آن که اثر ارسالی را مدیرمسئول تأیید نماید؛ و آثاری که دارای نام مستعار هستند، شرکت داده نخواهند شد؛ و همه ی آثار باید دارای مشخصات کامل نام رسانه منتشر شده باشند.
ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر از طریق ارسال روی سایت، تحویل حضوری و یا پست و ارسال آن به نشانی دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر امکان پذیر خواهد بود.
متقاضیان شرکت در بخش عکس می‌توانند در دو گرایش «خبری» و عکس «غیرخبری» شرکت کنند.
در هر یک از رشته‌های بخش اصلی جشنواره یک نفر به عنوان برترین نفر برگزیده می‌شود.
آثاری که در ضمایم استانی نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها منتشر شده‌اند، مشروط به داشتن پروانه نمایندگی در زمان انتشار اثر، اجازه شرکت در جشنواره را دارند.
فعالان عرصه رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر و دارای مجوز دانشگاهها، حوزه‌های علمیه، و سایر مؤسسات علمی، نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و مطابق با بازه‌ی زمانی و موضوعات ذکرشده، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
متقاضیان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی:
jashnvarehabozarilam@gmail.com
ارسال  و یا به آدرس پستی مندرج در ذیل پست کنند.
به آثاری که پس از انقضای مهلت مقرر، یعنی ( ١٣٩٧/٠٩/٠١) به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شرکت دادن آثاری که قبلا" درجشنواره‌های مشابه شرکت داده شده و حائز رتبه شده‌اند، در این جشنواره ممنوع بوده و به آن‌ها ترتیب اثری داده نخواهد شد.
پیگیری وضعیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تا مشخص شدن نتایج نهایی، فقط از طریق مراجعه به دبیرخانه جشنواره مطبوعاتی ابوذر امکانپذیر است.
نشانی دبیرخانه: استان ایلام، شهرستان ایلام، چهارراه سیدالشهداء(ع)، سازمان بسیج رسانه استان ایلام، دبیرخانه چهارمین جشنواره ابوذر استان ایلام
انتهای پیام
captcha