استکبارستیزی؛ وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های جهان
کد خبر: 3761772
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

استکبارستیزی؛ وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های جهان

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: استکبارستیزی وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های جهان بوده و دشمنی بین نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه ابدی است.

استکبارستیزی؛ وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های جهانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حمید رسایی در همایش  استکبارستیزی و نقش جنبش دانشجویی که در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی رابطه بین ایران و آمریکا را تحت تاثیر قرار داده و سپس منجر به کشمکش‌های فراوان و قطع ارتباط این دو کشور شد.
وی ضمن تأکید بر توجه به هویت و اهداف اولیه انقلاب خاطرنشان کرد: چهل سال از انقلاب اسلامی سپری می‌شود و حرکت انقلاب در مسیر درستی بوده است ولی این به معنای آن نیست که خطا و اشتباهی در مدت زمان سپری شده وجود نداشت.
نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشرفت‌های موجود در علومی چون پزشکی، نانو، هسته‌ای و سلول‌های بنیادی به برکت وجود و تلاش جوانان و با تأسی از اهداف انقلاب که همان خودباوری جوان مسلمان است، محقق شده است.
وی استکبارستیزی را وجه تمایز اصلی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان خواند و گفت: انقلاب ایران چهل سال در مقابل نظام سلطه و قلدرمآبانه ایستاده و به آن، نه گفته است . ملت ایران در سایه نه گفتن به استکبار، به پیشرفت‌ رسیده و اگر در جایی با پسرفت مواجه بوده‌ایم به مسئولان و عناصری مربوط می‌شود که امیدوار بوده‌اند تا دیگران برای ما کاری انجام دهند.
رسایی افزود: هیچ‌کس به نظام سلطه اعتماد نکرده است که بتواند پیشرفت کند، اگر چه در طول چهل سال گذشته گاهی کسانی را انتخاب کرده‌ایم که به دشمنان اعتماد کرده‌ و یا مسئولیت خود را به خوبی انجام نداده‌اند؛ مقام معظم رهبری بهترین نوع شعار مرگ بر آمریکا را خدمت کردن به مردم می‌دانند؛ پس اگر کسی می‌خواهد نشان دهد که ضداستکبار است باید نسبت به مردم خدمت‌رسانی کند.
این مسئول به استقلال جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ایران علاوه بر داشتن استقلال، امنیت و دست‌یابی به علوم مختلف، امنیت سایر کشورهای موجود در منطقه را نیز حفظ می‌کند.
نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنی بین نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه ابدی است، زیرا هرگز حق و باطل یک‌جا جمع نمی‌شوند و نمی‌توانند با یکدیگر سازش کنند؛ متاسفانه مهم‌ترین نقطه امید استکبار پشیمان‌ها هستند که باعث ریزش در بدنه می‌شوند.
انتهای پیام
captcha