وضعیت شهید زنده لرستانی رو به بهبودی است/جای نگرانی نیست
کد خبر: 3761793
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
ناظر:

وضعیت شهید زنده لرستانی رو به بهبودی است/جای نگرانی نیست

گروه اجتماعی ـ پزشک معالج شهید زنده لرستان با بیان این‌که یک عفونت سبب وخیم شدن وضعیت شهید زنده لرستانی شده است، گفت: با توجه به این‌که تعداد زیادی از افراد به ملاقات شهید زنده لرستانی می‌آیند احتمال انتقال ویروس وجود دارد و در حال حاضر وضعیت سید نورخدا موسوی، رو به بهبودی است و جای نگرانی نیست.

وضعیت شهید زنده لرستانی به بهبودی است/جای نگرانی نیست

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا ناظر،  پزشک معالج شهید زنده لرستان امروز، 15 آبان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک عفونت سبب وخیم شدن وضعیت این شهید زنده لرستانی شده است.

وی با بیان این‌که وضعیت سید نورخدا موسوی رو به بهبودی است و جای نگرانی نیست، افزود: با توجه به این‌که تعداد زیادی از افراد به ملاقات او می‌آیند احتمال انتقال ویروس وجود دارد.

سید نورخدا را دعا کنید

کبری حافظی، همسر شهید زنده لرستان نیز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگاران در رابطه با وضعیت جسمانی شهید زنده وطن، گفت: به دستور پزشک تا اطلاع ثانوی ملاقات کلیه افراد با سیدنورخدا ممنوع است.
وی افزود: از روز گذشته که خبر نامساعد بودن شهید زنده در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده افراد بسیاری از آحاد مختلف با ما تماس گرفته و جویای حال وی می‌شوند و بسیاری از مردم و مسئولان خواستار ملاقات با سیدنورخدا هستند که باتوجه به دستور پزشک این موضوع میسر نیست.
حافظی از کلیه شهروندان بابت پیگیری حال سیدنورخدا تشکر کرد و از همه خواست برای بهبود حال شهید زنده دعا کنند.

یادآور می‌‏شود، طی چند روز گذشته وضعیت جسمانی و تنفسی سید نورخدا موسوی رو به وخامت گذاشته و خانواده وی از مردم التماس دعا دارند  بر اساس این گزارش پزشکان نیز به‌خاطر کسالت شدید، ملاقات با وی را تا اطلاع ثانوی ممنوع کردند. سید نورخدا موسوی منفرد جانباز ۱۰۰ درصدی که به شهید زنده لرستان شناخته می‌شود ۱۰ سال قبل در درگیری با گروه تروریستی ریگی از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از آن زمان تاکنون با پرستاری همسرش کبری حافظی و فرزندانش یک زندگی نباتی را می‎گذراند.

انتهای پیام

captcha