بازگشایی معابر جدید در بندرعباس در امنیت‌بخشی به محلات مؤثر است
کد خبر: 3761825
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

بازگشایی معابر جدید در بندرعباس در امنیت‌بخشی به محلات مؤثر است

گروه سیاسی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بازگشایی معابر جدید در بندرعباس در حوزه امنیت‌بخشی به محلات تأثیر قابل توجهی داشته است به طوری که اکنون بخشی از رضایت مردم از اجرای این طرح، به‌واسطه افزایش امنیت عمومی این محلات است.

بازگشایی معابر جدید در بندرعباس در حوزه امنیت بخشی به محلات موثر است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، رضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد بازآفرینی شهر بندرعباس که روز دوشنبه ۱۴ آبان‌ماه برگزار شد، با اشاره به بازگشایی خیابان‌ها و معابر محلات قدیمی شهر بندرعباس، اظهار کرد: بازگشایی معابر سطح شهر ازجمله اقدامات ستاد بازآفرینی شهر بندرعباس که در برنامه کوتاه مدت آن قرار دارد.
وی افزود: آزادسازی معابر ضمن فراهم آوردن فضای لازم برای اجرای پروژه‌های شهری، توسعه معابر و رفع گره‌های ترافیکی، زمینه‌ساز بهره‌مندی شهروندان از خدمات عمومی و همچنین ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح است.
این مدرس بازآفرینی، مناطق نامتوازن شهری را یکی از اولویت‌های استان بر شمرد وافزود: این امر مهم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و همت و اراده مردم باید با جدیت انجام شود و مجموعه مدیریت استان نیز از این امر حمایت می‌کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بازآفرینی شهری را در ارتقاء کیفیت زندگی ضروری دانست وادامه داد: توسعه و ارائه تسهیلات و ضوابط تشویقی در بافت فرسوده در نوسازی شهر‌ها مؤثر است، بازآفرینی شهری توسعه همه جانبه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و کالبد شهری را در بر خواهد داشت.
وی بیان کرد: بازآفرینی شهری در پیوند با کل شهر به منظور ارتقاء کیفیت زندگی است که در راستای ضوابط و مقررات مربوط به حوزه محلات و محدوده شهری شامل سکونت‌گاه‌های غیررسمی، بافت‌های ناکارآمد میانی (بافت فرسوده)، محدوده تاریخی شهر، پهنای شهری با پیشینه روستایی و پهنای شهری دارای کاربری ناسازگار شهری ساماندهی، احیا و بهسازی شهری صورت می‌گیرد.
انتهای پیام.

captcha