فعالیت 40 بانوی مبلغ دینی در بجنورد طی دهه آخر صفر
کد خبر: 3761849
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

فعالیت 40 بانوی مبلغ دینی در بجنورد طی دهه آخر صفر

گروه معارف-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد از اعزام و فعالیت 40 نفر از مبلغات دینی در ایام دهه آخر صفر در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 40 بانوی مبلغ دینی در بجنورد طی دهه آخر صفر

حجت الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و به منظور بهره‌مندی هیئات مذهبی بانوان و مدارس دخترانه از برنامه‌های تبلیغی و ترویجی، 40 نفر از مبلغات دینی به مدارس و اماکن مذهبی مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.
وی با اشاره به برنامه‌های تبلیغی مبلغات اعزامی، افزود: تبیین آموزه‌های دینی، نشر و تبلیغ معارف اسلامی، تبیین فلسفه بزرگداشت و ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، از مهم‌ترین برنامه‌های مبلغات اعزامی در دهه پایانی ماه صفر است.
هدایتی با اشاره به وجود هجمه‌های بی شمار فرهنگی در حوزه جوانان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه آینده‌سازان کشور، نسل نوجوان و جوان هستند،بنابراین لازم است که در مناسبت‌های مختلف مذهبی به این قشر توجه ویژه داشته تا کمتر شاهد مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در این حوزه باشیم.
وی با اشاره به اعزام کاروان‌های پیاده از این شهرستان به مشهد مقدس، ادامه داد: در کاروان های پیاده ای که به سمت مشهد مقدس در حرکت هستند برنامه های فرهنگی متنوعی برگزار خواهد شد که به همین منظوردر هر کاروان از حضور روحانی کاروان و مداح استفاده می‌شود تا برنامه های فرهنگی با کیفیت بیشتر و آسیب کمتری برگزار شود.
هدایتی خاطرنشان کرد: دعوت از سخنرانان شاخص استانی و کشوری، مداحی و مرثیه‌سرایی، مراسم زیارت عاشورا و دعای ازبعید، برنامه‌های قرآنی و سینه زنی از جمله برنامه های فرهنگی دهه آخرماه صفر در شهرستان بجنورد است.
انتهای پیام.

captcha