مردم‌محوری؛ رویکرد اصلی پدافند غیرعامل
کد خبر: 3761880
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

مردم‌محوری؛ رویکرد اصلی پدافند غیرعامل

گروه اجتماعی - رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل گفت: اکنون تهدیدات دشمنان، مردم محور شده و این وظیفه همه فعالان در حوزه پدافند غیرعامل است که با مردم‌داری و مردم‌یاری، کشور و زیرساخت‌های آن را نسبت به این تهدیدات مصون‌ سازند.

مردم محوری رویکرد اصلی پدافند غیرعامل

به گزارش ایکنا از یزد، هوشنگ ‌حاتمی، رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیر عامل کشور شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه سیمای مرکز یزد ضمن تشریح تعاریف، اصول ‌و مبانی پدافند غیرعامل، مردم محوری را رویکرد اصلی پدافند غیرعامل دانست و اظهار کرد: آموزش، فرهنگ سازی و ارتقای مصونیت از اولویت های پدافند غیر عامل کشور است‌.
حاتمی ‌ادامه داد: ‌بنابراین لازم است پدافند غیرعامل از مردم به عنوان سرمایه های اصلی کشور حفاظت کند.
وی افزود: اکنون تهدیدات دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران، مردم محور شده است و این وظیفه همه فعالان در حوزه پدافند غیرعامل است که با مردم داری و مردم یاری، کشور و زیرساخت‌های آن را نسبت به این تهدیدات مصون سازی نما‌یند.
رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور وجود مرکز ملی مهارت آموزی ‌CBRNE در استان یزد را نقطه عطفی برای کشور در حوزه آموزش پدافند غیرعامل دانست و تصریح کرد: انجام هرگونه هزینه ای در این مرکز که به آموزش و مهارت آموزی منجر می شود در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری است.
‌حاتمی با تقدیر از استاندار یزد،‌ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیریت ارشد استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد برای اقدامات خوبی که در حوزه پدافند غیر عامل در استان انجام شده است، گفت‌: خوشبختانه با روحیه ‌تعامل، همدلی و همکاری و دید پدافندی خوبی که در این استان وجود دارد شاهد ‌هستیم همه ماموریت ها در حوزه پدافند غیرعامل با راهکارهای متنوع و کاربردی به نحو مطلوب اجرا می شود.

انتهای پیام

captcha