ضرورت نگاه اعتقادی به مقوله ایثار و شهادت
کد خبر: 3761931
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

ضرورت نگاه اعتقادی به مقوله ایثار و شهادت

گروه فرهنگی ـ عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر ضرورت نگاه اعتقادی به مقوله ایثار و شهادت، اظهار کرد: بسیاری از تصاویر شهدا توسط شهرداری خرم‌آباد مرمت شده است همچنین دیوارنویسی‌ها و کتیبه نویسی‌ها با موضوع ایثار و شهادت نیز انجام می‌گیرد.

ضرورت نگاه اعتقادی به مقوله ایثار و شهادت/تصاویر شهدا توسط شهرداری مرمت شود

به گزارش ایکنا از لرستان، علی ماکنعلی، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، امروز سه‌شنبه، ۱۵ آبان در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این‌که اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از جامعه ایثارگری هستند، اظهار کرد: باید نکاه اعتقادی به ایثار و شهادت داشته باشیم.
وی با اشاره به این‌که به‌لحاظ قانونی شهرداری مجری و شورا ناظر است، ادامه داد: اما در مورد ایثار و شهادت در کارهای اجرایی با موضوع یا ایثار و شهادت ورود پیدا می‌کنیم.
ماکنعلی با اشاره به این‌که بحث یک درصد بودجه و تصویب لایحه بودجه شهرداری سعی خواهیم کرد که اعتباری مختص ایثار و شهادت در نظر بگیریم، اضافه کرد: مرمت تصاویر شهدا توسط شهرداری انجام شده است.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر گسترش نمادهای دفاع مقدس در سطح شهرستان خرم‌آباد، اضافه کرد: مواردی از جمله دیوار نویسی‌ها برگزاری مسابقات ورزشی با نام شهدا با هدف معرفی داشته‌های دفاع مقدس به نسل جوان توسط مجموعه شهرداری و شورای شهر انجام می‌شود.
وی خواستار حضور مدیرکل بنیاد شهید در جلسات رسمی شورا شد و گفت: برنامه‌ها و مصوبات با موضوع ایثار و شهادت عملیاتی شود.

انتهای پیام

captcha