یادواره ۲۷۶ شهید دانش‌آموز قزوین برگزار شد
کد خبر: 3761995
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

یادواره ۲۷۶ شهید دانش‌آموز قزوین برگزار شد

گروه فرهنگی ـ یادواره ۲۶۷ شهید دانش‌آموز قزوین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده در راستای کنگره ۳ هزار شهید این استان برگزار شد.

یادواره 276 شهید دانش‌آموز استان قزوین برگزار شد

به گزارش ایکنا از قزوین، یادواره ۲۶۷ شهید دانش‌آموز استان قزوین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین صبح امروز 15 آبان ماه در دبیرستان شاهد نرگس قزوین برگزار شد.
در این مراسم فرشته فهمیده خواهر شهید محمدحسین فهمیده، سالار قاسمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز، جمعی از مسئولان استان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دانش‌آموزان و معلمان حضور داشتند.
مرتضی سمیعی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین، در این مراسم با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ شهادت در جامعه زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: بی‌شک توجه به این امر می‌تواند جامعه ما را در برابر بسیاری از مشکلات مصون کند.
وی افزود: شهدا با گام برداشتن در مسیر الهی آن‌هم با نیت خالصانه جاودان شده‌اند لذا گام برداشتن در این مسیر می‌تواند زمینه سعادت ما را نیز فراهم سازد.
سمیعی تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی باید تلاش کنیم ضمن هوشیاری در برابر نقشه‌های شوم دشمنان، دانش‌آموزان را با فرهنگ شهادت و فعالیت‌های جهادی آشنا کرده تا از این راه جوانانی بصیر، آگاه و متعهد را برای آینده تربیت و به جامعه تحویل دهیم.
به گزارش ایکنا، سخنرانی فرشته فهمیده خواهر شهیدان فهمیده، سخنرانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز، پخش کلیپ، روایت گری و اجرای سرود توسط دانش آموزان، تجلیل از خانواده‌های شهید دانش‌آموزی و شهید فهمیده و اهدای جوایز به دانش‌آموزان برتر از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
انتهای پیام

captcha