در زمینه پژوهش فرهنگ و هنر کوتاهی نخواهیم کرد
کد خبر: 3762001
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی:

در زمینه پژوهش فرهنگ و هنر کوتاهی نخواهیم کرد

گروه ادب ــ رییس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز ضمن بازدید از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و انتشارات سوره مهر تأکید کرد: در زمینه پژوهش فرهنگ و هنر کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از معاونان، مدیران اجرایی و دستیاران خود ضمن بازدید از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و انتشارات سوره مهر در نشست‌هایی مشترک با حضور مدیران و مسئولان این دو بخش مهم از حوزه هنری حضور یافت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابتدا در نشست با مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی پس از استماع گزارش‌ها و پیشنهادات آن‌ها در سخنان کوتاهی گفت: وقتی در حوزه مهمی مثل فرهنگ و هنر اعتقاد به پژوهش داشته باشیم طبیعتاً ثمرات آن را هم خواهیم دید. ما در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد. به فضل خداوند عالم گام بلند تر، محکم تر و نیرومندتری در فصل نوین حرکت سازمان تبلیغات اسلامی برخواهیم داشت.
حجت‌الاسلام محمد قمی در ادامه برنامه بازدید خود از بخش‌های مختلف حوزه هنری در نشستی مشترک با مدیران و مسئولان انتشارات سوره مهر حضور یافت.
در این نشست هر یک از معاونان و مدیران بخش‌های مختلف انتشارات سوره مهر به ارائه گزارش عملکرد و تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف این انتشارات در حوزه‌هایی همچون تولید، انتشار، توزیع و فروش کتاب و تشریح دستاوردهای این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پرداختند.
 
انتهای پیام
captcha