پخش 5 نمایش رادیویی ویژه ایام سوگواری آخر ماه صفر
کد خبر: 3762010
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

پخش 5 نمایش رادیویی ویژه ایام سوگواری آخر ماه صفر

گروه هنر ــ شبکه رادیویی نمایش به مناسبت ایام سوگواری رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام‌رضا(ع) اقدام به پخش 5 نمایش رادیویی می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال نمایشی«بلوای کذاب» که از 14 آبان پخش آن از شبکه رادیویی نمایش آغاز شده است، ویژه سوگواری ایام پایانی ماه صفر هر روز ساعت 13:30 پخش می‌شود.

این سریال که مرضیه رشیدبیگی آن را به رشته تحریر درآورده، در مورد واپسین روزهای عمر پیامبر گرامی اسلام(ص) و سودای قدرت در دل بعضی دشمنان دین در پی این بیماری است.

همچنین نمایش رادیویی«پند پیامبر» به نویسندگی گووان‌مهر اسماعیل‌پور و کارگردانی مهین فردنوا هم امروز ساعت 16:30 از شبکه نمایش پخش خواهد شد و روایتگر مردی است که از بادیه نزد پیامبر(ص) می‌آید و تقاضای پند می‌کند.

اما نمایش رادیویی «تنیده در جان» به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) فردا چهارشنبه ۱۶ آبان، ساعت ۱۵:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش که کارگردانی آن را مینو جبارزاده براساس نوشته‌ای از علی خاکبازان به عهده داشته، روایتگر دغدغه‌های مردی جوان در دوران امامت امام حسن مجتبی (ع) است.

این گزارش حاکی است «خورشید من بتاب» و «گواه من یاقوت» نیز عنوان آثاری است که به مناسبت شهادت امام رضا (ع) تهیه شده و قرار است به ترتیب ساعت ۹:۰۰ و ۱۵:۱۵ پنجشنبه ۱۷ آبان از رادیو نمایش پخش شود.

انتهای پیام

captcha