پیامبراکرم(ص) بر جاهلیت خط بطلان کشید
کد خبر: 3762105
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

پیامبراکرم(ص) بر جاهلیت خط بطلان کشید

گروه معارف- رئیس اداره اوقاف کرج گفت: پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر فرهنگ جاهلیت، مسیر رسیدن به حقانیت را هموارکرد.

پیامبراکرم(ص) بر جاهلیت خط بطلان کشید

حجت الاسلام حسین مهدیان، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج در گفت وگو با ایکنا از البرز ضمن عرض تسليت به مناسبت رحلت جانسوز پيامبر امين(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار كرد: روزهای پایانی ماه صفر در تقویم اسلامی روزهای بسیار غمبار و یادآور رحلت و شهادت بهترین انسان‌ها و مخلوقات الهی، رسول مکرم اسلام(ص) و شهادت جانگداز نوه بزرگوارش امام حسن مجتبی(ع) و امام علی‌بن موسی الرضا(ع) است.
وی افزود: در این ایام دنیای اسلام غرق در ماتم و عزاست و در سوگ رسول خدا(ص) و فرزندانش مجلس عزا بر پا می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: آخرین پیغمبر الهی، اشرف مخلوقات عالمین حضرت محمد‌بن‌عبدالله(ص) پس از ۲۳ سال دعوت و مجاهدت و ابلاغ پیام الهی و پس از فراز و نشیب‌های فراوان در راه انجام رسالت بزرگ خویش، سرانجام در سال یازدهم هجری در روز بیست و هشتم ماه صفر بنا به روایت بیشتر علمای شیعه و دوازدهم ربیع‌الاول بنا به قول اکثر علمای اهل سنت، در سن ۶۳ سالگی پس از ۱۴ روز بیماری و کسالت، رحلت فرمودند.
مهدیان تصريح كرد: پیامبر اکرم(ص) با زندگی پربار خود در طول 23 سال مأموریت الهی به خوبی توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند که تا به امروز هیچ‌ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر آن وارد کند.
رئیس اداره اوقاف کرج گفت: گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون پیامبر اکرم(ص) می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.
انتهای پیام

captcha