مسابقه «فرازهای آسمانی» در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3762113
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

مسابقه «فرازهای آسمانی» در کرج برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسابقه «فرازهای آسمانی » به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی و متوسطه اول در کرج برگزار می‌شود.

مسابقه «فرازهای آسمانی» در کرج برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، این مسابقه به همت اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش(معاونت پرورشی و فرهنگی) و دارالقرآن شهید علیزاده برگزار می‌شود.
در این مسابقه شرکت‌کنندگان با تقلید سوره مبارکه حمد با قرائت به سبک یکی از اساتید قرآنی ازجمله شهریار، پرهیزکار، شحات محمد انور و یا عبدالباسط محمد عبدالصمد با یکدیگر رقابت می‌کنند.
مهلت شرکت در این مسابقه و ارسال صوت‌ها تا پنجم دی‌ماه سال جاری است و در نهایت به چهل نفر از برترین‌ها جوایزی ارزشمندی اعطا می‌شود.
همچنین مرحله دوم از این دوره مسابقات بهمن‌ماه و به صورت حضوری برگزار می‌شود و جوایزی از جمله سه دستگاه دوچرخه هر یک به ارزش ۱۰میلیون ریال، سه کمک هزینه خرید تبلت هر یک به ارزش چهار میلیون ریال، سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر یک به ارزش سه میلیون ریال و ۳۱ کارت هدیه به برندگان مسابقه اهدا خواهد شد.
برای شرکت در مسابقه دانش‌آموزان باید فایل صوتی خود را از طریق یکی از پیام‌رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۱۹۰۳۸۱۰۰۱ ارسال کنند.
یادآور می‌شود، دانش‌آموزان برای تهیه فایل‌های صوتی می‌توانند به معاون پرورشی مدرسه و یا به کانال اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به نشانی qurankarimkarj@ و یا به کانال دارالقرآن شهید علیزاده به نشانی quranalizadeh@ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha