آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3762179
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
فرهادی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول روابط عمومی صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

فرج‌الله فرهادی، مسئول روابط عمومی صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این مسابقات ویژه همکاران شاغل و بازنشسته و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در گروه‌های برادران، خواهران، نوجوانان و خردسالان برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان تا 25 آبان ماه جاری می‌توانند در این مسابقات ثبت‌نام کنند.
فرهادی با بیان اینکه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در بخش‌های کتبی، شفاهی و جنبی برگزار می‌گردد، عنوان کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۳ جزء، حفظ یک جزء، روخوانی، قرائت و ترتیل قرآن کریم در بخش شفاهی، تفسیر جزء ۳۰ در بخش کتبی و پژوهش قرآنی، تذهیب، آثار کوتاه رسانه‌ای نظیر فیلم کوتاه و وله‌های صوتی و تصویری، فضای مجازی و نقاشی و کلاژ در بخش جنبی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی صداوسیمای مرکز استان اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این مسابقات به پایگاه خدمات الکترونیک معاونت منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما به نشانی اینترنتی iriboffice.ir مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل نمایند.
فرهادی خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در مرحله منطقه‌ای این رقابت قرآنی، با مراکز ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و آبادان در یک گروه قرار دارد و نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه صداوسیمای مرکز استان در سال‌های اخیر جزء مراکز برتر از لحاظ استقبال و تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی بوده است، عنوان کرد: در اختتامیه این مسابقات، از برگزیدگان مسابقه اذان کارکنان صداوسیما که شهریورماه سال جاری به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار گردید، تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام

captcha