کمک ۸۸۳ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمدی
کد خبر: 3762225
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

کمک ۸۸۳ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمدی

گروه فرهنگی ـ 883 میلیون و ۶۵۸ هزار تومان کمک‌های مردمی در 6‌ ماهه نخست سال جاری در مراکز نیکوکاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری و برای مددجویان نیازمند هزینه شد.

کمک ۸۸۳ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد روز گدشته، 16 آبان‌ماه به تشریح گزارشی از عملکرد مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در سال جاری پرداخت.
وی با بیان اینکه هدف از راه‌‌اندازی مراکز نیکوکاری، شناسایی نیازمندان و متمکنین هر محله و برآوردن نیازها و مشکلات فقرا توسط افراد توانمند است، افزود: مراکز نیکوکاری نقش مهمی در تسهیل خدمت ‌رسانی به نیازمندان دارند و ساماندهی کمک‌‌ها و نذورات مردمی از دیگر اهداف راه‌اندازی این مراکز است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مراکز به‌ عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیرین هستند، اضافه کرد: 12 مرکز نیکوکاری در این استان فعالیت دارند که در 6 ماهه نخست سال جاری 883 میلیون و 658 هزار تومان از طریق این مراکز جمع ‌آوری و به نیازمندان پرداخت شد.
محبی با اشاره به اینکه کمک‌‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است، عنوان کرد: این مراکز از ابتدای تأسیس تاکنون با مشارکت مردم خدمات قابل ‌توجهی به نیازمندان ارائه داده‌ اند و صداقت، شفافیت، امانت‌ داری، مردم ‌محوری و عدالت از اصول مهم در کار مراکز نیکوکاری است.
وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با حمایت کمیته امداد و هیئت ‌امنای مساجد و معتمدین محلی با هدف نهادینه‌ کردن فرهنگ نیکوکاری به‌صورت محله‌ای و با محوریت مساجد کار خود را آغاز کرده ‌اند، یادآور شد: منابع کمیته امداد به ‌تنهایی پاسخگوی رفع نیازهای قشر محروم نیست و با تعامل با مراکز مردم ‌نهاد، می ‌توان به نیازمندان بیشتری خدمت ‌رسانی کرد.
انتهای پیام

captcha