تقدیم ۱۳ هزار شهید ناجا در راه انقلاب
کد خبر: 3762236
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

تقدیم ۱۳ هزار شهید ناجا در راه انقلاب

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید برای حفاظت از انقلاب اسلامی تقدیم‌ کرده است.

تقدیم ۱۳ هزار شهید ناجا در راه انقلاب

به گزارش ایکنا از لرستان، اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، امروزپنج‌شنبه، ۱۷ آبان در آیین تشییع پیکر شهید زنده لرستانی سیدنورخدا موسوی، در فرماندهی انتظامی لرستان، اظهارکرد: این امنیت بزرگ‌ترین نعمتی است که در اختیار مردم قرار دارد و در این راه بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.
وی امنیت امروز را مرهون تلاش‌های سید نورخدا موسوی و هزاران شهید انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهید زنده لرستانی سیدنورخدا موسوی، باعث فخر نیروی انتظامی بود.
اشتری با اشاره به مجاهدت‌های خانواده شهید موسوی در پرستاری از این شهید تصریح کرد: تنها عشق و نیت الهی و پاک موجب می‌شود تا ۱۰ سال پرستاری از یک جانباز با عشق و بدون دلسردی انجام شود و باید از این همه صبر همسر شهید زنده لرستانی تقدیر کرد.

دشمن در عرصه اقتصادی نیز قطعاً شک ست خواهد خورد

اشتری با تأکید بر این‌که انقلاب راه خود را با سرعت بیشتر ادامه داده و شاهد شکوفایی بیشتر نظام خواهیم بود، افزود: دشمن در عرصه اقتصادی نیز قطعاً شکست خواهد خورد چنانکه در جنگ نظامی شکست خورد.
فرمانده ناجا در ادامه گفت: رهبرمعظم انقلاب فرمودند که سلام و تسلیت من را به مردم ولایتمدار لرستان برسانید. شهیدسیدنورخدا موسوی بعد از مجروحیت در حالت نباتی زندگی کرد و باید به خانواده شهید به همسر صبور و فرزندان دلاور و پدر و مادر شهید تبریک و تسلیت گفت و خداوند اجر شما آن‌ها را خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: نگهداری از جانبازی که در این وضعیت قرار دارد سخت است و به‌جز عشق به خاندان ولایت و مجاهدت در راه خدا چیز دیگری کسی را وادار نمی‌کند که این چنین خدمتگزار باشد

انتهای پیام

captcha