نمایشگاه توانمندی‌های هنری مددجویان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3762241
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

نمایشگاه توانمندی‌های هنری مددجویان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: دومین نمایشگاه آثار و توانمندی‌های هنری مددجویان تحت حمایت این نهاد با موضوع هنر و ادبیات دینی در تبریز برگزار می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های هنری مددجویان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

یوسف زمانی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: دومین نمایشگاه آثار و توانمندی‌های هنری مددجویان تحت حمایت این نهاد با موضوع هنر و ادبیات دینی در تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت شش روز در فرهنگسرای الغدیر تبریز دایر خواهد شد، افزود: در این نمایشگاه 200 اثر هنری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از 20 تا 25 آبان عرضه خواهد شد.

زمانی، بیان کرد: آثار هنری مددجویان در رشته‌های تابلو فرش، نقاشی، عکاسی، سفال گری، منبت کاری، معرق کاری و سایر رشته های هنری در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف تعمیق باورهای دینی و ارتقای فرهنگ اسلامی ایرانی در بین مددجویان تحت حمایت برگزار می شود، گفت: بازدید برای عموم آزاد است و علاقه مندان به آثار هنری می توانند از 20 آبان به این نمایشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha