فیلم اقامه نماز بر پیکر شهید سیدنورخدا موسوی توسط آیت الله میرعمادی
کد خبر: 3762248
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

فیلم اقامه نماز بر پیکر شهید سیدنورخدا موسوی توسط آیت الله میرعمادی

گروه چندرسانه‌ای ـ پیکر مطهر شهید سیدنورخدا موسوی امروز، 17 آبات در خرم‌آباد تشییع شد و اقامه نماز بر پیکر پاک و مقدس آن شهید سرافراز وطن توسط آیت‌الله میرعمادی انجام گرفت.

به گزارش ایکنا از لرستان، سید نورخدا موسوی، یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی بود که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. سید نور خدا فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم انتظامی تهران بود و بعد از فارغ‌التحصیلی در تهران، مشغول به کار شد. پس از چند سال به زاهدان اعزام شد و فرماندهی یگان تکاوری را به عهده داشت.
مدت مأموریت او در منطقه دوسال بود که حدود پنج ماه به پایان مأموریتش باقی‌مانده بود که در ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه لار با گروهک تروریستی ریگی درگیر شده و مورد اصابت مستقیم تک‌تیرانداز دشمن قرار گرفت و تیر به سر او اصابت کرد.
سید نورخدا مدت ده سال به‌طور صد درصد جانباز بود و در کما به سر می‌برد تا این‌که در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) آسمانی شد. در زیر فیلم اقامه نماز بر پیکر پاک و مقدس شهید سر افراز وطن سیدنورخدا موسوی توسط آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد را می‌بینیم.

 

 

captcha