كانون پرورش فكری در حوزه خلاهای فرهنگی نقش‌آفرینی کند
کد خبر: 3762274
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

كانون پرورش فكری در حوزه خلاهای فرهنگی نقش‌آفرینی کند

گروه اجتماعی- سرپرست فرمانداری یزد با بیان اهميت افزايش فعالیت‌های كانون استان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: لازم است كانون پرورش فكری كودک و نوجوان در حوزه باورهای اجتماعی و خلأهای فرهنگی نقش‌آفرینی داشته باشد.

كانون پرورش فكری در حوزه خلأهای فرهنگی نقش‌آفرینی کند

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از فرمانداري يزد، عباس حیدری، سرپرست فرمانداری یزد در دیدار با پیغمبری مديركل كانون پرورش فکری كودكان و نوجوان استان يزد، با بیان اينكه شکل‌گیری ساختار فكري و فرهنگي نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده‌سازان و مديران آتي بايد اصولي و اساسي باشد اظهار کرد: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مركزي مهم براي انديشه ورزي، خلاقيت و تفكر و تأمل است و ضروري است اين مركز موردتوجه همگاني قرار گيرد.
وي استرس زدايي و دوري از فعالیت‌های تک‌بعدی را از ویژگی‌های ديگر كانون فكري برشمرد و افزود: كودكان امروز بر يكديگر و جامعه اثرگذاري بالايي دارند و كانون به‌واسطه آموزش‌های فراگير می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم اثرات مثبتي بر تمام جامعه داشته باشد.
اين مقام مسئول بابیان اهميت افزايش فعالیت‌های كانون استان در حوزه‌های فرهنگي و اجتماعي ادامه داد: لازم است كانون پرورش فكري كودك و نوجوان در حوزه باورهاي اجتماعي و خلأهای فرهنگي نقش‌آفرینی داشته باشد.
سید حسین پیغمبری، مديركل كانون پرورش فکری كودكان و نوجوانان استان يزد نيز بابیان برخي ویژگی‌های مركز استان اظهار كرد: كانون پرورش فكري كودك در مسيري گام نهاده كه روزبه‌روز پيشرفت كرده است.
پیغمبری اهميت جايگاه و نقش تأثیرگذار اين مركز بر جامعه هدف خود را يادآور شد و از آمادگي انعقاد تفاهم‌نامه كانون پرورش فكري استان با فرمانداري يزد به عنوان بازوان فكري و اجرايي فرهنگي خبر داد.
وي بابیان اينكه اين كانون توان هدف‌گذاری و اجراي برنامه‌های مدت در حوزه كودك و نوجوان را دارد از خيرين و واقفان خواست تا با ايجاد فرهنگ‌سرا و موزه ظرفيت اين مركز را در خدمت‌رسانی بيشتر به جامعه هدف ارتقا دهند.
یادآور می شود كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان يزد با فعالیت‌های چهل‌وسه گانه خود در 24 مركز به دانش آموزان خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام

captcha