تیم اقتصادی دولت مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهد
کد خبر: 3762376
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

تیم اقتصادی دولت مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ابهر تأکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید به نکاتی از جمله مطالبات مردم از کنترل تورم تا جلوگیری از بی‌ثباتی در بازار سکه و ارز و همچنین مهار نقدینگی به عنوان عوامل موثر بر قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز توجه کنند.

تیم اقتصادی دولت مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان که به مناسبت 13آبان برگزار شد، اظهار کرد: ایشان در این دیدار نکات مهمی در مورد چالش 40 ساله بین ایران و امریکا مطرح کردند که پیروز بودن ایران و تضعیف قدرت نرم و سخت امریکا از جمله آن‌ها بود.
امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اربعین را رزمایش فوق‌العاده و رو به ارتقای عصر حاضر دانستند و تبلیغ و ترویج مقاومت را توصیه خود به جوانان اعلام کرده‌اند.
وی با اشاره به تغییرات روی داده تیم اقتصادی دولت افزود: این تیم البته با همراهی و همکاری مجلس بهانه‌ای برای کم‌کاری ندارد از این رو این تیم باید به نکاتی از جمله مطالبات مردم از کنترل تورم تا جلوگیری از بی‌ثباتی در بازار سکه و ارز و همچنین مهار نقدینگی به عنوان عوامل موثر بر قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم توجه کنند.
رحیمی با اشاره به اینکه حوزه مسکن و تولید از جمله نیازهای مهم جامعه است، تأکید کرد: انتظار می‌رود دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی با کنترل، نظارت و مدیریت بر واردات و صادرات کالاهای اساسی زمینه کاهش قمیت‌ها را مورد توجه قرار دهد.
وی با تاکید بر توجه به مطالبه کارگران و بازنشستگان که یکی از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند، ادامه داد: مسؤولان نباید از هیچ کوششی برای کمک به بهبود معیشت این قشر ضعیف پرهیز کنند تا بتوانند به آن‌ها در این شرایط سخت کمک کنند.
رحیمی ادامه داد: افزایش دستمزدها، توزیع به موقع مایحتاج ضروری، پرداخت به موقع صندوق‌های بیمه‌گر و تلاش برای حل مشکل بیکاری جوانان از جمله راه‌کارهای پیشنهادی در شرایط فعلی به دولتمردان است.
انتهای پیام
captcha