مهار تورم و نقدینگی؛ مطالبه جدی مردم از تیم اقتصادی دولت
کد خبر: 3762385
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

مهار تورم و نقدینگی؛ مطالبه جدی مردم از تیم اقتصادی دولت

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه خرمدره گفت: تیم جدید اقتصادی دولت باید با  برنامه و تلاش  مضاعف در کنترل تورم، مهار نقدینگی، بی‌ثباتی ارز و دلار تلاش کند.

مهار تورم و نقدینگی؛ مطالبه جدی مردم از تیم اقتصادی دولتبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی  ظهر امروز در  خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌دره، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان که به مناسبت 13 آبان برگزار شده بود فرمودند که پدیده‌ اربعین یک پدیده‌ غیر قابل توصیف و بی‌نظیر و در واقع یک رزمایش عظیم و شگفتی‌ساز است.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمائی عظیم 13 آبان افزود: رهبر انقلاب هم  فرمودند در یک نگاه وسیع‌تر با بررسی وضعیّت آمریکا می‌بینیم که قدرت آمریکا و اقتدار و هیمنه‌ آمریکا در دنیا رو به افول و است و آمریکای امروز از آمریکای 40 سال قبل که انقلاب پیروز شد، به مراتب ضعیف‌تر است.
حسینی با اشاره به سفارش رهبری به جوانان افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که نظریه‌ مقاومت در مقابلِ دشمنِ قوی‌پنجه را تبلیغ کنید، ترویج کنید.
امام جمعه خرم‌دره با اشاره به مطالبات مردم از تیم جدید اقتصادی دولت ادامه داد: تیم جدید اقتصادی دولت باید با  برنامه و تلاش  مضاعف در کنترل تورم، مهار نقدینگی، بی‌ثباتی ارز و دلار تلاش کند تا قیمت‌ کالاهای مورد نظر مردم کاهش یابد و مردم دچار مشکل نشوند.
وی افزود: از وزارت صنعت و معدن انتظار داریم بر نظارت بر صادرات و واردات کالاهای اساسی را افزایش دهد، وزارت راه و شهرسازی به روند کند نوسازی بافت‌های فرسوده سرعت ببخشد و وزارت کار و رفاه در زمینه برنامه‌های اشتغال‌زائی جوانان همت گمارد.
حسینی با اشاره به مطالبه کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه در زمینه کمک به این قشر ضعیف اقداماتی انجام دهد.
وی همچنین به شکست عربستان در یمن اشاره کرد و اظهار داشت: عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است و دولت‌های غربی و سایر حامیان  وی هم نتوانستند برای خروج آن کاری بکنند و نشان داد که عربستان ضعیف‌تر از هر زمان دیگر است.
انتهای پیام
captcha