فراخوان جشنواره وقف و رسانه در البرز منتشر شد
کد خبر: 3762448
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

فراخوان جشنواره وقف و رسانه در البرز منتشر شد

گروه اجتماعی - اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان البرز به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ وقف از تمامی رسانه‌های این استان برای شرکت در جشنواره وقف و رسانه دعوت کرد.

فراخوان جشنواره وقف و رسانه  در البرز منتشر شد

علی علی‌اکبری، مدیر روابط عمومی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در این فراخوان از تمامی خبرنگاران دعوت شده است آثار خود را در قالب خبر، گزارش، تيتر، گفت وگو، عكس، يادداشت، مقاله، شعر و داستان و فیلمنامه با درون‌مایه سنت حسنه وقف به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: براساس این فراخوان خبرنگاران می‌توانند آثار خود را با موضوعات آثار و برکات وقف، افزایش فضای معنوی و دینی در پرتو وقف، وقف‌های مشاركتی، وقف‌های نوين، واکاوی نیات واقفان، چشم‌انداز آینده وقف، نهادینه کردن فرهنگ وقف بین عموم مردم، وقف و نیازهای روز جامعه و وقف و عدالت محوربه دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
این مسئول بیان کرد: در جشنواره وقف و رسانه زمینه تعامل و همکاری متقابل رسانه‌ها و اداره كل اوقاف استان البرز فراهم می‌شود لذا این زمینه‌ها باید شناسایی ودر راستای تبیین فرهنگ وقف واعتلای جایگاه امامزادگان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
علی‌اکبری گفت: خبرنگاران مهلت دارند آثار خود را تا پايان دهه وقف،(٢٤ آبان ماه) به دبيرخانه اين جشنواره واقع در اداره كل اوقاف و امور خيريه استان البرز تحويل دهند.
وی يادآور شد: پس از داوری به آثار منتخب جوايزی از سوي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان البرز در مراسم اختتاميه جشنواره اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha