برپایی مسابقات پژوهش‌های قرآنی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3762461
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

برپایی مسابقات پژوهش‌های قرآنی در خراسان‌شمالی

گروه معارف - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی از برپایی مرحله استانی مسابقات پژوهش‌های قرآنی در استان ویژه خانواده‌های ایثارگر خبر داد.

برپایی مسابقات پژوهش‌های قرآنی در خراسان‌شمالی

سید عابس حسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: این مسابقات باهدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اعتلای اخلاق دینی، درصدد شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآن و معارف از بین جامعه ایثارگری است.
وی ادامه داد: مسابقات پژوهش‌های قرآنی از جمله برنامه‌هایی بوده که در اداره قرآن و معارف اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور فراهم‌سازی زمینه‌ای برای آشنایی بیشتر جامعه هدف با مفاهیم تعالی‌بخش قرآن، برگزار می‌شود.
حسینی ایثار اجتماعی در آموزه‌های قرآن و معارف اسلامی، نقش ایثار اجتماعی در همگرایی افراد جامعه با توجه به آموزه‌های قرآن و معارف اسلامی بررسی ارتباط، ایثار اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در آموزه‌های قرآن و معارف اسلامی، بررسی ارتباط ایثار اجتماعی و شاخصه‌های سبک زندگی ایثارگرانه در آموزه‌های قرآن و معارف اسلامی، راهکارهای آموزش نسل جوان در توسعه فرهنگ ایثار اجتماعی با توجه به آموزه‌های قرآن و معارف اسلامی را از محورهای این مسابقات برشمرد.
وی با بیان اینکه افراد باید آثار خود را تا 10 دی‌ماه سال جاری ارسال کنند، افزود: در مرحله کشوری نیز ارسال مقالات تا 15 دی‌ماه فرصت دارد.
وی با ذکر اینکه نتایج این مسابقات تا 30 بهمن‌ماه اعلام خواهد شد، گفت: خانواده‌های ایثارگر می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تحویل مقالات خود به معاونت فرهنگی، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در بجنورد مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha