جشنواره ملی «آیات» برگزیدگانش را معرفی می‌كند
کد خبر: 3762484
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

جشنواره ملی «آیات» برگزیدگانش را معرفی می‌كند

گروه فرهنگی ـ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره ملی هنر‌های نمایشی آیات در تاریخ ۲۸ آبان‌ماه جاری خبر داد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس با اشاره به برگزاری جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات به میزبانی این استان گفت: امسال نخستین سال است كه این جشنواره به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.

ارسال 100 اثر به دبیرخانه جشنواره
وی با بیان اینكه 100 اثر در رشته نمایش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسكی از سراسر كشور به این جشنواره ارسال شد، افزود: از این تعداد 10 تئاتر صحنه‌ای و 6 تئاتر خیابانی برای نمایش در این جشنواره انتخاب شدند.
نداف زمان برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره ملی را همزمان با اختتامیه جشنواره استانی هنرهای نمایشی فارس در تاریخ چهارشنبه، 23 آبان‌ماه جاری اعلام كرد و گفت:‌ اجراهای جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات از تاریخ 24 آبان‌ماه در شیراز آغاز خواهند شد.

اشاره به مكان‌های اجرای نمایش‌های برگزیده
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس اظهار كرد: نمایش‌های برگزیده در بخش صحنه‌ای در تالارهای استاد هودی و ابوریحان و نمایش‌های خیابانی نیز در محوطه روبه‌روی تالار حافظ به نمایش در خواهند آمد.
وی، زمان و مكان برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی آثار برگزیده جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات را روز دوشنبه، 28 آبان‌ماه در تالار كتابخانه اسناد ملی فارس اعلام كرد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۹
0
0
اسامی نمایش هایی که در جشنواره آیات پذیرفته شدن چرا هیچ جایی زده نشده؟چه نمایش هایی قبول شدن؟
captcha