جمع‌آوری 17 میلیارد ریال صدقه و مشارکت مردمی در اسدآباد
کد خبر: 3762566
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

جمع‌آوری 17 میلیارد ریال صدقه و مشارکت مردمی در اسدآباد

گروه اجتماعی ــ مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد خبر داد: از ابتدای سال تاکنون 17 میلیارد ریال صدقات و مشارکت مردمی در زمینه‌های مختلف در اسدآباد جمع‌آوری شده است.

جمع آوری 17 میلیارد ریال صدقه و مشارکت مردی در اسدآباد

محمد نایبی‌صفا مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 17 میلیارد ریال صدقات و مشارکت مردمی در زمینه‌های مختلف در اسدآباد جمع‌آوری شده که بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از این میزان مشارکت مردمی مربوط به صدقات بوده که این میزان صدقه از 1420 صندوق صدقه شهرستان جمع‌آوری شده است.
وی در ادامه با اشاره به واحد خودکفایی کمیته امداد شهرستان افزود: از ابتدای سال بیش از یک میلیارد و 150 میلیون ریال از محل منابع بانکی به 58 مددجوی کمیته امداد و بیش از 6 میلیارد و 380 میلیون ریال از محل منابع داخلی به 80 مددجو تسهیلات اشتغالزایی پراخت شده است.

اعزام 84 زائر اولی به مشهد مقدس
نایبی‌صفا از اعزام 84 زائر اولی مددجوی کمیته امداد شهرستان به مشهد مقدس از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد 54 دانش‌آموز، دانشجو و خانواده مددجوی کمیته امداد طی مدت فوق به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
وی با اشاره به واحد فرهنگی کمیته امداد اسدآباد تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه سفر کربلا معلی برای 10 مددجو با هزینه‌ای افزون بر 110 میلیون ریال، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نوعروسان، کلاس‌های آموزشی زنان سرپرست خانواده و دختران بازمانده از تحصیل و بازمانده از ازدواج، کانون‌های آموزشی ولایت، اعزام 350 مددجو به اردوهای درون‌استانی و بیرون‌استانی، برگزاری کلاس‌های قرآنی ترنم نور برای 120 مددجو، آموزش قرآن در خانه برای 80 زن سرپرست خانوار و دختران در شرف ازدواج و دختران بازمانده از تحصیل از جمله اهم اقدامات واحد فرهنگی کمیته امداد شهرستان طی مدت فوق بوده است.
انتهای پیام

captcha