فضای مجازی فرصتی برای تبليغ اندیشه‌های دينی است
کد خبر: 3762567
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

فضای مجازی فرصتی برای تبليغ اندیشه‌های دينی است

گروه معارف ـ سرپرست فرمانداری یزد گفت: فضای مجازی اكنون به‌‌عنوان جولانگاه معاندين تبدیل‌ شده و در صورت حضور جدی به فرصتی مناسب برای تبليغ تفكرات و اندیشه‌های دينی و مذهبی تبديل خواهد شد.

فضای مجازی فرصتی برای تبليغ اندیشه‌های دينی است

به گزارش ایکنا از یزد، عباس حیدری، سرپرست فرمانداری یزد صبح امروز در گردهمایی سالانه استان‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌(عج) اظهار كرد: مردم ایران در طول تاریخ احترام ویژه‌ای به ساحت مقدس امام عصر داشته‌اند و دشمنان کوشیده‌اند همواره از این مهم سوءاستفاده کنند.
حیدری نقش و جایگاه بنیاد فرهنگی را در ارتقای آگاهی دینی و بصیرت نسل جوان مؤثر و بااهمیت برشمرد و گفت: ضروری است این فعالیت‌ها در باورها و بین مردم فراگیر شود.
وی با بیان اینكه حضور فعالان مهدوی بین آحاد جامعه می‌تواند ضمن تثبیت افكار و عقاید مردم، زمینه مبارزه با تفكرات انحرافی را فراهم کند، افزود: در صورت ارتباط مؤثر و مستمر مربیان بنیاد با مدارس و به‌ ویژه مهدهای كودك می‌توان افزایش شاخصه‌های فكری و فرهنگی را بین كودكان شاهد بود.
ارتباط با سمن‌ها و بهره‌گیری از تشکل‌های فرهنگی موضوع دیگری بود كه حیدری بر آن تأکید کرد و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد به‌واسطه با مردم بودن می‌توانند در گسترش تفكرات مهدوی اثربخش و تأثیرگذار باشند.
این مقام مسئول لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی را یادآور شد و تصریح کرد: فضای مجازی اكنون به‌عنوان جولانگاه معاندین تبدیل‌ شده است و در صورت حضور جدی، این فضا به فرصتی مناسب برای تبلیغ تفكرات و اندیشه‌های دینی و مذهبی تبدیل خواهد شد.
یادآور می‌شود بنیاد فرهنگی مهدویت با تدوین و ساماندهی مؤسسات فرهنگی ضمن آسیب‌شنایی تفكرات مذهبی، نقشی مؤثر در مبارزه با خرافه‌گرایی پیرامون حوزه مهدویت ایفا می‌کند.

انتهای پیام

captcha