اعزام ۸۸ دانش‌آموز رودباری به مناطق عملیاتی غرب کشور
کد خبر: 3762616
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

اعزام ۸۸ دانش‌آموز رودباری به مناطق عملیاتی غرب کشور

گروه اجتماعی - ۸۸ دانش‌آموز شهرستان رودبار برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به کرمانشاه اعزام شدند.

اعزام 88 دانش آموز رودباری به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش ایکنا از گیلان، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور، اظهار کرد: در کتب مختلف از رشادت‌های رزمندگان بسیار خوانده‌ایم، اما دیدن فضای جبهه و جنگ تاثیری بسیاری بر نسل امروز که شرایط دفاع مقدس را درک نکرده، دارد.

وی افزود: در اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی که در واقع مبارزه ویژه‌ای با زشتی‌ها و پلشتی‌ها، استکبار و استثمار بود، دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از طرق مختلف سعی داشتند نظام نوپای اسلامی را از پای در بیاورند اما با خواست خدای متعال و حمایت مردم موفق نشدند.

میرغضنفری، نوجوانان و جوانان را مؤثرترین قشر اجتماع دانست و گفت: در زمان دفاع مقدس نوجوانان در کنار تحصیل و آموزش، در میدان جنگ گام نهادند که شیهد حسین فهمیده نمونه بارز همین نوجوانان است.

وی ادامه داد: امروز بیشتر و بهتر به سلاح علم و ایمان مجهز شده‌ایم؛ لذا باید بیشتر در مبارزه با دشمن در کنار همدیگر باشیم. اگر آن روز در میدان مبارزه و جنگ تن به تن با دشمن مبارزه می‌کردیم امروز دشمن به شکل‌های مختلف حمله می‌کند و هنر شماست که بتوانید در این حمله در مقابل دشمن موفق باشید.

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: مناطق عملیاتی غرب کشور مناطق دیدنی است که خاطرات شهدای گرانقدری را در عملیات‌های گوناگون به‌ویژه عملیات مرصاد تقدیم دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کرده است.

در ادامه علی عطایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار گفت: در مجموع 88 دانش‌آموز رودباری به همراه متولیان امور تربیتی آموزش و پرورش با دو اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور در کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی افزود: بازدید از مناطق عملیاتی قصر شیرین، یادمان عملیات مرصاد، یادمان شهدای بازی دراز از جمله برنامه‌های این اردوی چهار روزه است.

انتهای پیام

captcha