مردم، ناجا را آیینه نظام می‌دانند
کد خبر: 3762631
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
گودرزی:

مردم، ناجا را آیینه نظام می‌دانند

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن یادآوری مأموریت‌های ناجا گفت: مردم، ناجا را آیینه نظام می‌دانند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 19 آبان‌ماه گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم‌ترین سازمان متولی برقراری نظم و امنیت در داخل کشور، به دلیل گستردگی وظایف و مأموریت‌ها از برجستگی ویژه‌ای برخوردار است.
وی ادامه داد: این برجستگی هم به دلیل اهمیت و نوع وظایف نیروی انتظامی و هم از جهت آمیختگی با شئون مختلف زندگی روزمره مردم است.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه مردم ناجا را آیینه نظام می‌دانند، گفت: مردم کشور از زمان خروج از منزل، تردد در مسیرهای داخل و خارج شهرها،انجام امور شغلی، شخصی و اجتماعی خود به نوعی با مأموران ناجا در قالب پلیس راهنمایی و رانندگی، مأموران کلانتری، آگاهی، اماکن، گذرنامه، مواد مخدر و ... مواجه هستند و این آمیختگی زندگی روزمره آنان با ناجا در حدی است که عمل، اقدام و کارآمدی ناجا برای آنان کارآمدی نظام را تداعی می‌کند.
گودرزی با اشاره به اینكه جلب رضایت مردم همواره از اهداف اساسی پلیس به شمار می‌رود، گفت: اجرای مأموریت همراه با مدارا و جلب رضایت مردم یکی از ضرورت‌های کاری پلیس است و طی سال های اخیر تلاش‌های زیادی در این راستا صورت پذیرفته است.
این مقام ارشد انتظامی در استان فارس با بیان اینكه این فرماندهی با به‌کارگیری امکانات و توان موجود اقدام به مدیریت و ایجاد نظم و امنیت در ایام محرم و صفر نموده است، افزود: در این راستا اجرای طرح نظرسنجی با موضوع بررسی میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در ایام محرم و صفر توسط معاونت اجتماعی استان انجام گرفت.
وی گفت: بر اساس نتایج این نظر سنجی، 84 درصد از مردم استان فارس، از عملكرد پلیس استان در ایام محرم و صفر اظهار رضایت كرده‌اند.
گودرزی در پایان با بیان اینكه جلب رضایت و اعتماد مردم در كلیه مأموریت‌ها در دستور كار پلیس قرار دارد، از اقدامات مأموران انتظامی استان و همچنین همكاری و حمایت‌های همه جانبه مردم و مسئولان از پلیس فارس در ایام محرم و صفر تقدیر و تشكر كرد.
انتهای پیام

captcha