واقف، مجاهد جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن است
کد خبر: 3762634
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

واقف، مجاهد جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن است

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه وقف دفاع همه جانبه از اسلام و مبارزه قدرتمندانه با دشمنان اسلام است، گفت: واقف، مجاهد جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

واقف، مجاهد جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن است

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز در همایش یاوران وقف رودسر که در سالن همایش کانون پرورش فکری این شهر برگزار شد، با بیان اینکه اولین واقف هستی خداوند متعال است، اظهار کرد: وقف لبیک به ندای الهی و پیروی از ائمه معصومین است؛ واقف با وقف، عمر و سرمایه خود را تا ابد مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه وقف نام نیکو از خود باقی گذاشتن تا آخرین روز دنیاست، افزود: وقف مبارزه با خودخواهی و حرص است. یکی از راهکارهای اسلام برای ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه سنت حسنه وقف است.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه سنت حسنه وقف راهی برای حل همه جانبه مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است، گفت: با وقف می‌توان در مقابل هجمه همه جانبه دشمنان ایستاد و مشکلات کشور را حل کرد.

مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه وقف دفاع همه جانبه از اسلام و مبارزه قدرتمندانه با دشمنان اسلام است، تصریح کرد: واقف، مجاهد جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

وی با اشاره به اینکه وقف از را‌ه‌های تحقق شعارهای سال رهبر معظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی وقف است، بیان کرد: دایره سنت حسنه وقف بسیار گسترده است و هر کسی با هر توانایی مالی و مالکیت مادی و معنوی می‌تواند، واقف باشد.

حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: راهکار سازمان اوقاف برای واقف شدن همه افراد و با هر توانایی مالی، طرح وقف مشارکتی است.

انتهای پیام

captcha