الزامات شكل‌گیری شخصیت جوان مسلمان در جامعه مورد توجه قرار نگرفته است
کد خبر: 3762635
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

الزامات شكل‌گیری شخصیت جوان مسلمان در جامعه مورد توجه قرار نگرفته است

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس معتقد است كه در جامعه ما آن چیزی كه برای شكل‌گیری شخصیت یك جوان مسلمان لازم است، مورد توجه قرار نگرفته است.

الزامات شكل‌گیری شخصیت جوان مسلمان در جامعه مورد توجه قرار نگرفته است

به گزارش ایكنا از فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس امروز، 19 آبان‌ماه در جمع پاسداران و سربازان وظیفه در پادگان بعثت شیراز با بیان اینكه شاکله اصلی دین اسلام، عقاید و احکام و اخلاق است،‌گفت: اگر جامعه ما مبتنی بر این سه موضوع قرار گرفته و در هر سه مورد تقویت شود، از لحاظ اعتقاد، باورهای معنوی و اخلاقی دیگر مشکلی نخواهد داشت.
وی افزود: در طول این 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، کارهای مثبتی در راستای تحقق دولت و جامعه اسلامی صورت گرفته، اما واقعیت این است که این اقدامات کافی نبوده و هنوز جامعه ما اسلامی نشده است و آن چیزی که برای شکل‌گیری شخصیت یک جوان مسلمان لازم است و ضرورت دارد، در جامعه ما مورد توجه قرار نگرفته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس اضافه کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز است که دولتمردان، سایر مسئولان و متولیان فرهنگی در جامعه کار و تلاش بیشتری کنند تا موجبات ارتقای معنویات و اخلاق در جامعه را فراهم آورند.
حاجی‌زاده در پایان یادآور شد: در این شرایط که منطقه دچار آشوب است و کشور ما نیز در جنگ اقتصادی تمام عیار با مستکبرین قرار دارد، آنچه که می‌تواند بصیرت ما را بالا ببرد تا به انحراف کشیده نشویم، تقویت مبانی دینی و اعتقادی است.
انتهای پیام

captcha