اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه ۲۷ آبان برگزار می‌شود
کد خبر: 3762637
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه ۲۷ آبان برگزار می‌شود

گروه ادب ــ هفدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه، ۲۷ آبان‌ماه همزمان با هفته کتاب پایان می‌یابد.

اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه 27 آبان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد خبری بیست‌و‌ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه جشنواره «کتاب و رسانه» با بیان اینکه کار داوری آثار شرکت‌کننده در هفدهمین دوره این جشنواره در حال انجام است، اعلام کرد؛ ۱۷۵ فعال اطلاع‌رسانی حوزه کتاب از استان‌های مختلف کشور برای شرکت در این دوره از جشنواره ثبت‌نام کردند.

وی افزود: این افراد در بخش‌های مختلف «رسانه‌های نوشتاری» (مطبوعات کاغذی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری رسمی) شامل خبر، گزارش، گفتگو، طنز، یادداشت و نقد و مقاله (مطبوعاتی و تخصصی)، بخش «رسانه‌های دیداری و شنیداری» (تلویزیون و رادیو) شامل خبر، گزارش، گفتگو، میزگرد، داستانی-نمایشی (کتاب صوتی)، طنز و برنامه‌های ترکیبی، بخش «عکس» شامل تک‌عکس و گزارش تصویری و بخش «تولید محتوا در صفحه‌های تخصصی شبکه‌های مجازی» شامل معرفی کتاب، یادداشت و نقد، گفتگو، گزارش و خبر، به رقابت می‌پردازند.

در هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه ۵۳۵ اثر از رسانه‌های مختلفی و همچنین برخی از صفحه‌های فعال در فضای مجازی داوری و ارزیابی شده‌اند.

یادآور می‌شود، بیست‌و‌ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با مشارکت بیش از ۵۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha