برگزاری مسابقات قرآن نیروهای مسلح در نیمه نخست سال 98
کد خبر: 3762655
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

برگزاری مسابقات قرآن نیروهای مسلح در نیمه نخست سال 98

گروه مسابقات ــ نخستین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح تیر و مرداد 98 برگزار می‌شود.

سرهنگ دوم مهدی میدانی، رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقات قرآن نیروهای مسلح در بخش خانواده‌ها و بانوان شاغل به میزبانی وزارت دفاع و همچنین در بخش کارکنان پایور و وظیفه به میزبانی نیروی انتظامی طی تیر و مردادماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: طی مسابقات قرآن سال آینده، برای نخستین باری است که بخش فرزندان نیز به این دوره از مسابقات اضافه شده است و در کنار بخش خانواده‌ها اجرا می‌شود.
میدانی با اشاره به هشتمین جشنواره حدیث، بیان کرد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات میان یگان‌های نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و ستاد آجا همزمان با سالروز تأسیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش آغاز شد. مرحله بین ادارات با حضور منتخبان نیروهای پنج‌گانه‌ بهمن‌ماه برپا می‌شود و مرحله نهایی جشنواره حدیث نیز اسفندماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به حضورش به عنوان نماینده قرآنی نیروهای مسلح طی جلسه‌ای که با حضور دستگاه‌های قرآنی برپا شد، اظهار کرد: در آن جلسه گزارشی از روند حفظ در ارتش و مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه اطلاع‌رسانی شد و همچنین درباره فعالیت‌های قرآنی سپاه پاسداران و فعالیت مدون نیروی انتظامی در موضوع حفظ قرآن مباحثی ارائه شد.
انتهای پیام

captcha