آغاز ثبت‌نام بیستمین اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات
کد خبر: 3762672
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
پایان آذرماه؛

آغاز ثبت‌نام بیستمین اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات

گروه جامعه ــ دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پایان آذرماه را زمان آغاز ثبت‌نام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام کرد و گفت: اواخر دی ماه نیز اعزام‌ها صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی، دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ در خصوص تعداد دانشجویان حاضر در مراسم اربعین گفت: هنوز جمع‌بندی کاملی از تعداد دانشجویان حاضر در اربعین نداریم اما 21 هزار و 800 دانشجو مجوز خروج از کشور دریافت کردند. تعداد زیادی از دانشجویان هم سربازی خود را گذرانده و مشکلی برای خروج از کشور نداشته‌اند. بانوان دانشجوی زیادی نیز در مراسم اربعین بودند که آمار آنها را نداریم.

وی در خصوص ثبت‌نام و اعزام‌های معمول دانشجویان به عتبات عالیات، گفت: در نوزدهمین دوره از اعزام‌های زائران به عتبات حضور تعدادی از کاروان‌ها در عتبات لغو و موجب ناراحتی دانشجویان را فراهم کرد.

فقیهی اعلام کرد: بر همین اساس برای حضور این تعداد از دانشجویان که در دوره گذشته نتوانستند اعزام شوند، ثبت‌نام محدودی انجام و در صورت تکمیل کاروان‌ها از 10 تا پایان آذر ماه افرادی که در دوره قبل نتوانستند اعزام شوند را به عتبات اعزام می‌کنیم. کسانی که دوست دارند در این دوره زمانی اعزام شوند سریع‌تر به دفاتر ستاد در دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

وی اواخر آذر ماه را زمان ثبت‌نام عمومی دانشجویان در بیستمین دوره اعزام عتبات دانشجویی اعلام و اظهار کرد: اواخر دی ماه نیز اعزام‌ها صورت خواهد گرفت.

دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پاسخ به این سؤال که چه بخشی از هزینه‌های اعزام دانشجویان توسط ستاد پرداخت می‌شود؟ گفت: ما با گرفتن کمک از بخش‌های مختلف بسته‌های فرهنگی رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار می‌دهیم و در هزینه‌های کلی نقشی نداریم. البته تخفیف‌هایی را هم برای دانشجویان می‌گیریم.

انتهای پیام

captcha