جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 3762696
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
با حضور رئیس جمهور؛

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی برگزار شد

گروه سیاسی ــ جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی عصر شنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور تشکیل شد.

فوری////جلسه هماهنگی سفرکاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، بررسی روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های مصوب قبلی و نیازمندی‌های استان آذربایجان غربی و همچنین نهایی کردن طرح‌های پیشنهادی برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار در استان، از اهداف این نشست بود.
شرکت‌کنندگان در این نشست، طرح‌های مرتبط با حوزه‌های حمل و نقل، بهداشت و درمان، انرژی و گاز رسانی شهری و روستایی، نیرو، محیط زیست و دریاچه ارومیه، صنایع، کشاورزی، سرمایه گذاری و همچنین توسعه گردشگری را بررسی و نهایی کردند.
جزئیات این طرح‌ها که می‌تواند تحولی دیگر در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان آذربایجان غربی ایجاد کند، توسط رئیس جمهور و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به ارومیه اعلام می‌شود.
رییس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس کل بانک مرکزی به همراه شماری از وزیران کابینه و استاندار آذربایجان غربی از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.
رئیس جمهور قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، بزودی به استان آذربایجان غربی سفر کند.

انتهای پیام

captcha