شهادت بزرگترین افتخاری که نصیب افراد باایمان می‌شود
کد خبر: 3762713
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

شهادت بزرگترین افتخاری که نصیب افراد باایمان می‌شود

گروه اجتماعی- دوست شهید مدافع حرم گفت: شهادت یکی از بزرگترین افتخاراتی است که در اسلام نصیب افرادی می‌شود که برای رضای خدا و خالصانه زندگی می‌کنند.

شهادت بزرگترین افتخاری که نصیب افراد باایمان می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام حمید قدیری، دوست شهید مدافع حرم امشب در مراسم ترحیم حجت الاسلام محمد حسن دهقانی، شهید مدافع حرم که در مسجد جامع محمدآباد یزد برگزار شد اظهار کرد: توفیق شهادت نصیب افرادی می شود که فقط به خدا فکر می کنند و در همه کارها فی سبیل الله قدم بر می دارند.
وی ادامه داد: اینجانب افتخار دوستی و همراهی شهید دهقانی را دارم و ایشان یکی از افرادی بود که درهمه امور فقط فقط خدا را مدنظر داشت و هرگز از راه مستقیم خارج نشد.
همدرس این شهید مدافع حرم گفت: شهید دهقانی همیشه خنده رو بود و با رویی گشاده با همه برخورد می کرد و عمدتا با وضو بود و در بسیاری از مواقع نمازهای مستحبی را به جای می آورد و در کارهای خیر همواره پیشقدم بود لذا شهادت نصیب چنین افرادی بوده و هست.
یادآور می شود این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، عباس حیدری سرپرست فرمانداری یزد، حجت الاسلام سیدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی و جمعی از مدیران و روحانیت و چهار نفر از خدام آستان قدس ضوی برگزار شد.
همچنین عارفه دانش فرزند شهید حاج حسن دانش شهید یزدی فاجعه منا متنی در رسای شهید و شهادت و همچنین درخواست از مسئولان و توجه بیشتر به اهداف شهدا قرائت و در پایان این نوشته را به دختر شهید حجت الاسلام محمد حسن دهقانی شهید مدافع حرم تقدیم نمود.
عزاداری و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

captcha