هزینه شدن بیش از 4 میلیارد تومان برای مسکن مددجویان کردستان
کد خبر: 3762714
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

هزینه شدن بیش از 4 میلیارد تومان برای مسکن مددجویان کردستان

گروه اجتماعی- مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد کردستان گفت: در هفت‌ماهه نخست سال جاری چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مسکن مددجویان این استان هزینه شده است.

هزینه شدن بیش از 4 میلیارد تومان برای مسکن مددجویان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدحسن محمدی، مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد کردستان امروز، 19 آبان ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به عملکرد هفت‌ماهه این حوزه اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی خانوارهای نیازمند مسکن است که این نهاد امسال شش میلیارد تومان برای تأمین ۲۲۲ واحد مسکن شهری و روستایی مددجویان این استان اختصاص داده است.
وی افزود: در هفت‌ماهه نخست امسال ۱۰۷ واحد مسکن شهری و ۴۶ واحد مسکن روستایی توسط این نهاد ساخت و یا خریداری‌شده است.
وی با بیان اینکه ۵۶۰ واحد مسکن مددجویان در قالب تعمیرات بازسازی و ۶۲ سرویس بهداشتی ساخته‌شده است، عنوان کرد: در هفت‌ماهه نخست سال جاری چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مسکن مددجویان این استان هزینه شده است .
مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ از محل کمک بلاعوض کمیته امداد، ۲۰۰ میلیون تومان کمک خیران و یک میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد به مددجویان پرداخت‌شده است.
وی در پایان یادآور شد: کل اعتبارات مسکن اختصاص داده‌شده به مددجویان کردستانی در سال جاری شش میلیارد تومان بوده و تاکنون ۶۰ درصد از برنامه مسکن خانوارهای تحت حمایت محقق شده است.
انتهای پیام

captcha