برگزاری «جشن گلریزان» در یاسوج
کد خبر: 3762756
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

برگزاری «جشن گلریزان» در یاسوج

گروه اجتماعی ـ مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن گلریزان با کمک سازمان زندان‌ها، ستاد دیه و خیران داخل و خارج از استان در شهر یاسوج به زودی برگزار می‌شود.

برگزاری«جشن گلریزان» دریاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 19 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۴ نفر از زندانیان مالی با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و کمک خیرین از زندان آزاد شدند.
وی افزود: در این راستا یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات توسط ستاد دیه به شاکیان پرداخت و رضایت شاکیان جلب شد.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی از شاکیان نیز مقداری از مبلغ بدهی خود را بخشیدند، اضافه کرد: خیرین نقش مهمی در پرداخت بدهی زندانیان و آزادی آنان دارند.
جمیاری با بیان اینکه در راستای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد جشن گلریزان برگزار می شود، ابراز کرد: ۴۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با پرداخت ۵۲۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران در برنامه ماه عسل در سال جاری از زندان آزاد شدند.
وی بیان کرد: جشن گلریزان به زودی با کمک سازمان زندان‌ها، ستاد دیه و خیران داخل و خارج از استان در شهر یاسوج برگزارخواهد شد و با جمع‌آوری کمک‌ها، ۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد می‌شوند.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد به علت نداشتن توانایی در پرداخت نفقه، مهریه، بدهکاری مالی و تصادف در زندان‌های استان هستند.
انتهای پیام

captcha